Hoe haal ik de Jailbreak eraf ( Greenpoisi0n ) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem.. Ik had eerst een andere Jailbreak op mijn Iphone 4G, maar daar zat de probleem in telkens als ik hem uitzetten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe haal ik de Jailbreak eraf ( Greenpoisi0n )
Ik heb een probleem..
Ik had eerst een andere Jailbreak op mijn Iphone 4G, maar daar zat de probleem in telkens als ik hem uitzetten ging die niet meer aan.. tenzij ik hem weer aansluit en reboot doe.. Dus ik heb besloten om jailbreak Greenpoisi0n te gaan gebruiken, ik heb dus alle stappen gevold.. en geprobeerd om te jailbreaken! Wat nu mijn probleem is.. me telefoon gaat niet meer aan! Hij blijft telkens op doodskop hangen.. Kan iemand mij aub helpen.. ik heb me iphone wel nodig.. hoop niet dat die kapot is.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet in DFU en opnieuw proberen. In het ergste geval kun je via iTunes de orgimele firmware herstellen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ong 20x geprobeerd op te lossen met opnieuw doen.. lukte niet!
Toen heb ik geprobeerd met Itunes te herstellen, maar als me Iphone niet aangesloten kan met Itunes kan ik hem ook niet herstellen toch.. of is er toch andere manier om te herstellen! Ik zie nog steeds doodskop, duurt heel lang en gaat van zelf weer uit en na paar seconde gaat die weer aan met normaal appeltje en dan krijg je weer doodskop.. en blijft die weer hangen.. ????? |
|
||||
|
||||
Zoals Mwfadebeer al zei, Eizo, probeer de DFU (klik op het vraagteken) modus eens.
|
|
|||
|
|||
Gewoon updaten naar 4.3 , originele software , wacht op een nieuwe jailbreak!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
normaal DFU word altijd herkend
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe haal ik melding updaten weg?? | herk0039 | iPhone Apps | 5 | 15-11-10 13:53 |
Is me jailbreak eraf? | Rebel80 | Jailbreak | 17 | 13-09-10 20:01 |
iPhone: Jailbreak eraf halen iphone 3G 3.1.2. | Frans65 | Jailbreak | 1 | 03-09-10 18:23 |
Snelheid Hi/KPN haal ik niet | J0sT | KPN | 13 | 04-08-09 10:55 |
iPhone: Jailbreak eraf halen? | ericvanwenkop | Jailbreak | 5 | 16-04-09 12:49 |
|
|