Zal ik mijn Iphone 3G jailbreaken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan die daardoor hardware/software-problemen krijgen? En gaat die dan eerder kapot zeg maar? Of blijft die gwn hetzelfde als je de handleiding goed volgt? Ps. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zal ik mijn Iphone 3G jailbreaken?
Kan die daardoor hardware/software-problemen krijgen? En gaat die dan eerder kapot zeg maar?
Of blijft die gwn hetzelfde als je de handleiding goed volgt? Ps. Met welk programma is het het beste /veiligst? Hij werkt op IOS 4.2.1. En hoe zorg ik ervoor dat de JB niet weg gaat als ik hem update? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zal greenposi0n gebruiken en daarmee jailbreaken
en als je na de jailbreak wil upgraden naar ios 4.3 moet je wachten todat er een jailbreak voor uit die is al uit maar aleen een teteherd en unteteherd is handiger makklelijker maar net wat jij wil Laatst gewijzigd door DJxReventon; 25-03-11 om 23:51. Reden: typfouten |
|
|||
|
|||
Greenpois0n werkt niet op de iPhone 3G redsn0w wel en iOS 4.3 is niet voor de 3G!
|
|
|||
|
|||
En de jailbreak gaat altijd weg als je hem update !
|
|||
|
|||
Citaat:
En voordat ik het ga doen wil ik weten: welke IOS is het beste/snelste voor de Iphone 3G? Want anders ga ik updaten/ evt. downgraden. |
|
||||
|
||||
Je vragen zijn hierboven al beantwoord.
Daarom gaat ook hier een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Keuzehulp: kan ik mijn iPhone jailbreaken? (FW 3.1.2 & 3.1.3) | WDS001 | Jailbreak | 93 | 12-05-11 14:59 |
Mijn iphone 3g 16 gb loopt vast onder jailbreaken HELP!!!!! | Arjann. | Archief | 3 | 13-12-09 20:28 |
iPhone: Is mijn iPhone te jailbreaken? | Bart02 | Jailbreak | 41 | 21-10-09 14:43 |
Hoe kan ik mijn Iphone 2.1 jailbreaken? | peterklaassen | Archief | 5 | 30-12-08 23:08 |
Wie wil mijn Iphone 3G jailbreaken? | xxMartenxx | Archief | 14 | 19-12-08 16:50 |
|
|