JB IOS 4.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zie net dat er een JB is voor IOS 4.3?? Iemand hier ervaring mee? Jailbreak 4.3 on Windows iPhone 4, 3GS, iPad, iPod ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
JB IOS 4.3
Hoi,
Ik zie net dat er een JB is voor IOS 4.3?? Iemand hier ervaring mee? Jailbreak 4.3 on Windows iPhone 4, 3GS, iPad, iPod touch Using Sn0wbreeze 2.3 [Guide] | Redmond Pie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Yup net gedaan werkt goed , alleen dat je iPhone vanzelf opengaat ipv tethered :s daarna wanneer uw iPhone aanstaat moet je iBooty starten alle das bij mij het geval momenteel ben alle apps trg erop aant zetten
|
|
||||
|
||||
Ik zou dit artikel eerst eens goed doorlezen en dan pas besluiten of je nu al wil gaan jailbreaken of nog even wacht.
Heb je je iPhone dagelijks nodig dan zou ik wachten op een definitieve versie die geschikt is voor het grote publiek. Ben je niet afhankelijk van je iPhone dan is het natuurlijk geen probleem om nu al te gaan jailbreaken. LET WEL: MobileSubstrate werkt nog niet met deze jailbreak. Een hoop uit Cydia is afhankelijk van MobileSubstrate en zal je iPhone dus o.a. laten vastlopen (crashen) met deze jailbreak. Denk dus eerst goed na of je nu al wil gaan jailbreaken met deze Beta1 die nog niet bedoeld is voor het grote publiek!
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee Laatst gewijzigd door john1979; 13-03-11 om 15:44. Reden: Kleine toevoeging. |
|
|||
|
|||
Wat bedoelen ze eigenlijk met MobileSubstrate ?
|
|
|||
|
|||
en ummm....ipad 2?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wacht nog wel ff. |
|
|||
|
|||
Deze jb is fantastisch :D
ik had van zondag geen service mer voor mijn simkaart
met de jailbraik erop en ipad baseband. ik heb dan toch deze geprobeert net zoals hij netjes stap voor stap staat uitgelegd omdak eranders toch er niets mee was. na deze uitgevoerd te hebbe springt die automatisch op je zet hem dan weer uit en start dan thethered met ibooty op en voila gwnweg prima. eerste ker had ik iets verkeerd gedaan na de 2de keer goei resultaat niet drekt beginne te panikeren. begin dan gwn opnieuw zoals het op die site staat uitgelegd kweet niet hoe het met die unlock zit maar ik kan nu gwn mijn gsm weer gebruiken zonder te unlocken?? :s meer moetten we natuurlijk niet hebben. ik heb een 3GS new bootrom. ipad baseband tmobile gelocked kan nu gwn gebruike met proximus gewoonweg geweldig. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bij mij doet hij het toch hoor op iphone dus bekijk het zelf maar effe ;p
|
|
||||
|
||||
Ik draai nu 4.3 met untethered jailbreak, dankzij sn0wbreeze 2.3b1 en een 3GS met oude bootrom.
De komende dagen eens kijken hoe dat bevalt... (ik vertrouw normaal meer op het iPhone Dev Team)
|
||||
|
||||
Mobilesubstrate is uit voor iOS 4.3 jailbreak heb het net op spiritjb gelezen Kijk hier Maar
Jailbreak 4.2.1 - 4.3 - 4.1 - Jailbreak iPhone 4 -3GS - 3G - iPod - iPad Laatst gewijzigd door ferrari2010; 16-03-11 om 03:06. |
|
||||
|
||||
"Uit" is een groot woord, want het is een (gelekte?) beta...
Maar ik draai hem ook op mijn iPhone sinds gisteren. |
|
|||
|
|||
in de nieuwste sn0wbreeze-v2.3b2 zit de vernieuwde mobilesubstrate al in, heb mijn eigen iphone 4 op ios 4.3 ook hiermee gejailbreaked, wel tethered, maar werkt prima!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb nog niet helemaal scherp welke wijzigingen er precies in de plist bestanden moeten worden doorgevoerd (en voel er weinig voor om plist bestanden van obscure websites te downloaden) en sn0wbreeze 2.3b2 lijkt dit standaard te ondersteunen? Wat zijn je ervaringen met het batterijgebruik? Mijn untethered 4.3 JB via sn0wbreeze 2.3b1 zonder Winterboard vreet veel meer stroom dan de vorige untethered 4.2.1 JB via redsn0w 0.9.6 met Winterboard... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hier ook vandaag maar is geupdate naar 4.3 met snowbreeze! Untethered Werkt allemaal perfect hoor en geen problemen ! Als je vragen heb hoor ik t wel..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3G op iOS 4.1 icm BB 06.15.00 ontzettend traag > naar iOS 4.2.1? | Typ 81 | Jailbreak | 8 | 19-12-10 20:52 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|