JB IOS 4.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Je hebt een primeur ... Sorry, ik begrijp je niet. Hoezo primeur? (mocht dat op "untethered" slaan: mijn 3GS heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
wat is dit voor shit. zodra ik itunes opdracht geef backup terug te zetten blijft hij hangen op resterende tijd berekenen(10 minuten zo gelaten deed niks verder) toen weer gerestored en nu zegt hij dat hij geen sessie kan openen met mijn iphone.
itunes blijft HET nadeel en stuk stront van de iOS wereld. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zou uitgestelt zijn nu :http://www.iphoned.nl/i0n1c-stelt-jailbreak-uit/32800/
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
En hoe kan ik weten of ik een oude bootrom heb? (Sorry ben nog een leek in deze materie )
EDIT: ik heb deze manier op internet gevonden (weet wel niet of het de beste/eenvoudigste is) Citaat:
Laatst gewijzigd door dotcom87; 22-03-11 om 16:53. |
|
||||
|
||||
Domme mij (Vodafone user). Ik ben nu voor de 2e keer aan het Herstellen, nu met simkaart kijken wat dat oplevert. Eerste keer uitgevoerd zonder SIM en toen bleef m'n iPhone hangen als hij naar een netwerk ging zoeken. Daarnet error code 1601, nu in de herkansing.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
UPDATE 1: iPhone was gereboot na het herstel proces start op, laat geen sneeuwvlokje maar een appel zien, zelfde laadbalkje verschijnt eronder en voortgang blijft hangen op 1/5e. Vervolgens reboot hij doet hij hetzelfde alleen de voortgang loopt steeds verder! UPDATE 2: Hij is gestopt met het vertonen van de laadbalk en zie nu een Apple, net gereboot en zie nu weer dezelfde Apple zonder laadbalk. UPDATE 3: Nu al een half uur gewacht, blijft nog steeds het apple icoon vertonen. UPDATE 4: Bij binnenkomst van mijn huiswerkbegeleidster sprong mijn telefoon inneens gewoon aan, geactiveerd en wel. Cydia geprobeerd op te starten deed het niet, heb ik 'm uitgezet. En wilde geen risico lopen dus heb hem zonder SIM weer geboot via iBooty, hij werkte! Nu aan het synchroniseren, straks kijken wat zijn reactie op mijn SIM is.. Laatst gewijzigd door iWiefring; 23-03-11 om 15:36. |
|
|||
|
|||
wat moet ik nou met mijn 04.10.01 en 4.3 op de iphone 4........ geloof, wachten...
|
|
||||
|
||||
Hallo,
Is het ook mogelijk om op een Mac te jailbreake? Liefst ook op een makkelijke manier zoals sn0wbreeze Groetjes Jonas |
|
|||
|
|||
Mag ik je misschien even vragen om eens stap voor stap uit te leggen wat je gedaan hebt? Zou heel nuttig zijn voor mij (en voor anderen ook waarschijnlijk )
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk heeft hij een 3G[S] Old Bootrom, dan is het altijd untethered!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Had ik maar Old Bootrom zeg.. Ik moet het doen met iBooty!
|
|
|||
|
|||
Iemand dit al geprobeerd met ios 4.3.1 toevallig?
|
|
||||
|
||||
Hij is niet voor iOS 4.3.1 dus ga het ook niet proberen.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3G op iOS 4.1 icm BB 06.15.00 ontzettend traag > naar iOS 4.2.1? | Typ 81 | Jailbreak | 8 | 19-12-10 20:52 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|