Sn0wbreeze 2.4 b1 voor custom 4.3.1 jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door JPtje Nou, ik heb het met mn iPad 1 gedaan, en daar werkt het wel. Ook de .zip extentie veranderd in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb zon andere modem nl: 04.10.01 hoe verander ik dit dan? kan het nergens vinden...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Is dat dan gewoon pech ofzo? Hoe kan ik dan jailbreaken? Ben pas net nieuw hier en downgraden naar 4.2.1 lukt me ook al niet
PS als ik dat probeer volgens een site met hosts aanpassen etc krijg ik telkens een 3194 fout... Laatst gewijzigd door Beavie; 28-03-11 om 23:58. |
|
||||
|
||||
Ja, dat is pech (als je wil unlocken).
Als je net nieuw bent kun je misschien beter nog niet jailbreaken. Downgraden kan niet omdat je geen SHSH blobs hebt. Over al deze zaken leer je meer door je eerst meer in te lezen... Succes! |
|
|||
|
|||
4.3.1 erop gezet, alleen wilde folderenhancer niet installeren ondanks dat ik deze officieël gekocht heb. Hij wil wel onder 4.3 maar niet 4.3.1,terwijl tussen deze twee firmware niet veel verschil zit. Met de hand een deb file installeren wilde wel lukken en hij werkt perfect. Eindelijk weer orde op mijn iphone.
|
|
||||
|
||||
Van 4.3 naar 4.3.1 gegaan.
Multitasking gestures wel aangezet, maar door de backup terug te zetten deze configuratie natuurlijk weer overschreven... (voor ik hem kon testen) |
|
|||
|
|||
Ik heb ze nog wel erin staan ( had "nieuwe iPhone" gedaan ), maar met vier vingers swipen op een iPhone werkt niet echt, het scherm is gewoon te klein.
Op een iPad zal het beter gaan. Ik ben trouwens wel gecharmeerd van die gestures, op mijn Macbook Pro werkt het zo makkelijk |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het even geprobeerd, maar helaas voor mij.
Ik draai OSX en onder VMWare Fusion lukt het mij niet om de custom ipsw er op te zetten. Krijg constant 1600 error in Itunes. Ook met ibooty lukt het niet. USB connectie loopt niet lekker via VMWare Fusion. Iedere keer een disconnect en connect na DFU mode. Via de instructies van RedmondPie lukt het wel, maar dan ben dan heb ik na de JB geen verbinding meer met de provider. Is mijn Iphone 4 ineens een Ipod geworden Dan maar even wachten totdat er een goede JB voor OSX uit komt. |
|
|||
|
|||
Mja ik heb geen SHSH's ofzo, en dus is er 0 mogelijkheid op te downgraden?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is sn0wbreeze 2.4 b1 nu ook geschikt voor de ipad 2?
Ik heb daarnet eens geprobeerd maar accepteerd de ipsw niet Kan iemand hier antwoord op geven.....
|
||||
|
||||
Lees post nr 9....
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Oke thanks voor de reacties
Ipad 2 gaat dus nog even duren |
|
||||
|
||||
Uiteindelijk zal hij er wel komen voor de iPad2...geduld is hier het sleutelwoord
|
|
||||
|
||||
Als je gewoon het topic had doorgelezen had je deze vraag niet hoeven te stellen, is dat al teveel moeite?
|
|
|||
|
|||
Hier een probleem met de iPad 1... Ik heb hem helemaal zoals de bedoeling was gejailbeakt met sn0wbreeze en daarna met iBooty tethered weten op te starten.. Maar Cydia eenmaal opgestart en deze vroeg toen om het een en ander te updaten. Prima, dacht ik.. maar na tijd moest ik mn iPad rebooten, en nu blijft hij continu loopen met alleen 't apple logo in beeld, en mn pc herkend hem verder ook niet... wat moet ik nu?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|