Sn0wbreeze 2.4 b1 voor custom 4.3.1 jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cornetto Hier een probleem met de iPad 1... Ik heb hem helemaal zoals de bedoeling was gejailbeakt met sn0wbreeze en daarna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hmm.. Ik had hem hiervoor ook met redsn0w tethered gejailbreakt, maar toen kon ik hem ook zo opstarten enkel werkte dan de helft van mn apps niet...
Maar hoe krijg ik hem nu wel goed opgestart dan? Want ibooty ziet hem niet namelijk.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
pakte hem wel.... laaste handeling wachten tot die uitvalt daarna home-button blijven vast houden bij 20 sec moet hem pakken |
|
|||
|
|||
Citaat:
stekker erin ibooty uitvoeren.. bij done stekker eruit Alles wegklikken stekker erin ... itunes opstarten... Als je ipad na 4 min steeds niks doet... zo laten en ibooty aanklikken seconde's laten lopen niks doen.. springt je ipad aan.. Ik heb net mijn IPAD zo gejailbraikt... |
|
|||
|
|||
Volgens mij is de untethered jailbreak van het dev team nog niet uit klopt dit?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
heb een vraagje mensen ik heb net mijn iphone 4 geupdate via itunes naar sofware versie 4.3.1 en met modemfirmware 04.10.01 is er nu nog enige mogelijkheid om mijn iphone tejben??
mvg palmertje |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Even een vraag.
Moet je iPhone geunlocked zijn? Dus niet provider afhankelijk? Ik heb nu een iPhone van T-Mobile en deze is nu gelocked. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb net mn iphone 3gs gejailbreakt met snowbreeze. alles ging goed en ik had m al snel op 4.3.1 (met jailbreak). In itunes had ik voor de optie gekozen om een reservekopie terug te zetten. Maar dit heeft er waarschijnlijk voor gezorgd dat mn jailbrreak nu weg is. want als ik op het cydia icoontje druk gebeurt er vrijwel niks en ik kan mn iphone normaal opstarten (geen tethered jb). ook doet safari het niet. Moet ik nu maar gewoon wachten op een nieuwe jb voor 4.3 of is de jailbreak nog te redden (met behouden/terugzetten van reservekopie).
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kan iemand de link doorgeven met een handleiding om Sn0wbreeze 2.4b1 te gebruiken? Voor mij is het nieuw om te jailbreaken.
Ik zie net dat baseband 04.10.01 niet geschikt is voor Sn0wbreeze 2.4b1. Is er een andere jailbreak? Laatst gewijzigd door King1987; 01-04-11 om 21:09. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Is er al zicht wanneer de iPad 2 gejailbreakt kan worden?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb nog niet eerder mijn iPhone gejailbreaked dus alles is nieuw voor mij. Waarom maakt een jailbreak wel uit voor de unlock en niet voor de baseband? Bij Sn0wbreeze wordt er vermeld dat de baseband die ik heb, niet geschikt is voor een Sn0wbreeze jailbreak. |
|
||||
|
||||
Je baseband is niet belangrijk voor een jailbreak, wel voor een unlock.
Waar lees je dat van die baseband icm sn0wbreeze? (JB) Het is wel relevant voor ultrasn0w (unlock). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|