//

4.1 met Jailbreak naar 4.3.1 met jailbreak en unlock?

4.1 met Jailbreak naar 4.3.1 met jailbreak en unlock? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Ik heb een iPhone 3GS met iOS 4.1 en bb 6.15.00, deze is gejailbreakt met limera1n en geunlocked met Ultrasn0w. Dit omdat er nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-03-11, 17:55
cornetto cornetto is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 8
Standaard 4.1 met Jailbreak naar 4.3.1 met jailbreak en unlock?

Mensen,

Ik heb een iPhone 3GS met iOS 4.1 en bb 6.15.00, deze is gejailbreakt met limera1n en geunlocked met Ultrasn0w. Dit omdat er nog een T-mobile lock aanwezig is. Nu wil ik hem updaten naar 4.3.1, maar ik moet hem nog wel kunnen unlocken. Nu kwam ik op internet tegen dat Snowbreeze 2.4b1 te gebruiken is en dat ultrasn0w ook nog steeds moet kunnen werken.

Kan iemand mij adviseren hoe ik dit aan moet pakken?

Thnx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-03-11, 12:19
dingemansje dingemansje is offline
• iOS 9.2.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 86
Standaard

Ik zou als ik jou was eerst eens de officiele unlock methode van T-mobile gebruiken. Ben je in ieder geval van je unlock problemen af
Hier heb je gelijk de link: Officiele unlock methode T-mobile.
Volg die stappen even, en je iphone zal officieel simlockvrij gemaakt worden.

Edit: dit is de gratis unlock methode die je zelf thuis kan uitvoeren. T-mobile heeft namelijk alle locks vrijgegeven. Je moet alleen wel in het bezit zijn van een simkaart van een andere provider (KPN/Vodafone o.i.d.)

Laatst gewijzigd door dingemansje; 29-03-11 om 12:24.
  #3  
Oud 29-03-11, 12:22
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

HUH? tmobile NL lock bestaat niet meer. Maar officieel updaten kun je ook al niet meer omdat baseband 6.15.00 erop zit helaas. Wil je updaten moet je toch via custom software doen (eentje bakken met sn0wbreeze) om de baseband update uit te sluiten.
Als je dat hebt gedaan, hoef je niet meer te unlocken hoor. Gewoon een simkaart in droppen en klaar is kees.
__________________
Revenge of the nerd..
  #4  
Oud 29-03-11, 13:43
cornetto cornetto is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 8
Standaard

Super, unlocken is gelukt!! Thnx voor de tip!
kan ik nu de stappen van de sn0wbreeze jailbreak methode volgen om hem te update? En zo ja, moet ik nu 'expert' kiezen?
  #5  
Oud 29-03-11, 13:45
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

ik weet niet, ben niet zo een fan van sn0wbreeze. Maar kijk maar waar de optie staat om de baseband niet mee te nemen! Want je hebt natuurlijk wel een beetje pech, dat er 6.15.00 erop staat terwijl je toch een neverlocked toestel hebt ! hoop dat het snel mogelij kis om die baseband te downgraden.
Maar bak maar custom zonder baseband en updaten maar in Pwned mode van Redsn0w.
  #6  
Oud 29-03-11, 14:39
poloer poloer is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
ik weet niet, ben niet zo een fan van sn0wbreeze. Maar kijk maar waar de optie staat om de baseband niet mee te nemen! Want je hebt natuurlijk wel een beetje pech, dat er 6.15.00 erop staat terwijl je toch een neverlocked toestel hebt ! hoop dat het snel mogelij kis om die baseband te downgraden.
Maar bak maar custom zonder baseband en updaten maar in Pwned mode van Redsn0w.
Bij snowbreeze behoudt je altijd je baseband. Tenminste, dat is wat hij aangeeft...
  #7  
Oud 29-03-11, 15:52
cornetto cornetto is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 8
Standaard

Ja ik kwam bij sn0wbreeze, aangezien ik dacht dat dit tot op heden de enige mogelijkeid was om te upgraden naar 4.3.1 met behoud van de baseband.. En ik dacht dat nodig was om ultrasn0w te draaien, maar nu de simlock er dus af is, zijn er ook andere mogelijkheden..
Gister m'n iPad onderhanden genomen met snowbreeze en werkt perfect, enkel is die nu nog wel tethered.. En nu lees k net ergens dat je hem met redsnow 0.9.8 untethered kan jailbreaken.. Klopt dit?
Reageren

Labels
ios 4.3.1 snowbreeze



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iTunes unlock met redsn0w jailbreak: unlock weg? TimTube Jailbreak 3 19-02-11 20:30
iPhone 3G: 3G updaten naar 4.1 met jailbreak+unlock jmwentzel Unlock 24 10-10-10 19:04
iPhone: iphone 3Gs met 3.1.3 nieuwe bootrom naar 4.0 met jailbreak erikroeier Jailbreak 13 26-06-10 23:38
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak garfield65 Jailbreak 2 29-12-09 21:47
Geen MMS na update naar 3.1.2 met Jailbreak en Unlock happydaddy Archief 2 14-10-09 13:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:30.