iPhone 4 met native 4.2.1, upgraden of niet? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Op dit moment heb ik een iPhone 4 die op het moment van aankopen de FW 4.2.1 heeft. Nou wil ik hem op een zeker ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 4 met native 4.2.1, upgraden of niet?
Op dit moment heb ik een iPhone 4 die op het moment van aankopen de FW 4.2.1 heeft. Nou wil ik hem op een zeker moment gaan jailbreaken en unlocken, maar kan ik dat nog doen als ik hem nu upgrade naar 4.3.1?
ik heb al vernomen dat 4.3.1 al gejailbreaked is, en ze zijn hard bezig om deze ook te unlocken, maar als ik mijn 4.2.1 nu upgrade naar 4.3.1 dan zou dat geen gevolgen moeten hebben als ik ik later wil unlocken, toch? Mijn iPhone 4 is voorheen niet unlocked geweest, dus als ik hem nu zou upgraden, verlies ik geen vorige unlock.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou hem voorlopig op 4.2.1 laten zoals het dev-team ook aanraad om te doen.
|
|
||||
|
||||
De jailbreak voor 4.3.1 is momenteel nog tethered. Dus dat raad ik niet aan. Gewoon 4.2.1 behouden en eventueel jailbreaken mbv greenpois0n. En wachten op een untethered jailbreak van 4.3.1.
|
|||
|
|||
Voor de unlock gewoon houden waar die is zoals het dev team aanraadt!
|
||||
|
||||
Ok, mensen. Ik weet genoeg: gewoon nog even uithouden, dus
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Probleem met Iphone upgraden .. | ladyti | iTunes | 7 | 18-04-11 23:02 |
Kan iPhone niet herstellen of upgraden | Anoukje | iPhone algemeen | 11 | 21-03-11 15:24 |
iPhone: iPhone wil niet upgraden na jailbreak | Snirus | Jailbreak | 5 | 14-03-11 22:25 |
iPhone: iPhone 3GS met 3.0 upgraden en jb | freezer118 | Jailbreak | 15 | 26-10-10 22:49 |
|
|