iOS 4.3.2 al untethered voor 3GS met oude bootrom? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok heb het nu voor elkaar alleen heb ik het probleem dat Pkgbackup direct crasht. Heb al van alles geprobeerd maar helaas, dan maar wachten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ok heb het nu voor elkaar alleen heb ik het probleem dat Pkgbackup direct crasht.
Heb al van alles geprobeerd maar helaas, dan maar wachten totdat er een fix komt. Heb iig nu wel mijn 3GS op 4.3.2 met untethered jailbreak. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
PkgBackup heeft bij mij nog nooit iets anders gedaan dan crashen
|
|
||||
|
||||
ik heb mijn IPOD 4 Touch (FW 4.3.2) net met redsnow ge JB met FW 4.3.1.
Alleen als ik cydia wil openen, sluit hij cydia meteen weer af. ook safari kan ik niet gebruiken, wordt meteen weer afgesloten. |
|
|||
|
|||
Hulp gevraagd...................
Hallo allemaal,
Beste mede-gebruikers Na een crash van mijn iphone 3GS oude bootrom moest ik gedwongen de nieuwste 4.3.1 software installeren, waarbij de modemfirmware ook geupdate is naar 05.16.02. Ik heb in het verleden mijn iphone al enkele malen succesvol weten te JB. Echter nu lukt het van geen kant. Heb de laatste redsnow rc12 en de restore FW 4.3.1. Volg de instructies en de telefoon komt in dfu mode en alles lijkt goed te gaan. Echter na een herstart geen cydia, waardoor ik mag concluderen dat het niet gelukt is. Heb het inmiddels minstens 40 keer geprobeerd op diverse XP computers. maar allemaal hetzelfde resultaat. Ook op Windows 7 met xpmode instellingen en admin-opstartmode hetzelfde resultaat. Ik wordt dus een beetje gek.......... Heeft er iemand nog een tip, of een link naar een custom FW die ik eventueel kan restoren via itunes. Of gaat dit niet werken???? Heb helaas geen OSX machine dus kan de custom niet zelf maken. Wie helpt? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
FF redsnow opnieuw draaien dan just boot....aanvinken. ipv install cydia....succes
|
|
||||
|
||||
En hoe krijg ik dan Cydia er weer op
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ah zo, ik zal het straks proberen, alvast bedankt voor de tip
|
|
|||
|
|||
Ook maar even JB van 4.3.2 gedaan, geen zin om op de hackerts te wachten.
Oude bootrom heeft zo zijn voordelen |
|
||||
|
||||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.3.3 al untethered voor 3GS met oude bootrom? | XIII | Jailbreak | 23 | 06-05-11 13:33 |
iPhone: iPhone 3GS new bootrom + untethered in os 4.**? | maarten12340 | Jailbreak | 0 | 07-12-10 21:11 |
iPhone: Iphone 3gs oude bootrom iOS 4.1 jailbreaken? | nielsvdplas | Jailbreak | 0 | 29-09-10 00:04 |
iPhone: Jailbreak van Iphone 3gs, oude Bootrom met orginele OS4 | cobra88 | Jailbreak | 1 | 18-07-10 14:19 |
iPhone: Downgrade iPhone 3Gs firmware 3.1.3 to 3.1.2 zowel voor nieuw als oude bootrom | mxd752tr | Jailbreak | 304 | 16-05-10 16:14 |
|
|