vaak in safemode na update 4.3.2+JB discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal 2 dagen geleden had ik mijn Ihone 4 geupdate naar 4.3.2+JB en sinsdien staat mijn Iphone vaak in safemode . Waar kan dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vaak in safemode na update 4.3.2+JB
hallo allemaal
2 dagen geleden had ik mijn Ihone 4 geupdate naar 4.3.2+JB en sinsdien staat mijn Iphone vaak in safemode. Waar kan dit aan liggen? Bij de vorige versie 4.3.1+JB had ik hier niet zoveel last van.. gr.Dani |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk een cydia app die daarvoor zorgt.
Heb je een van deze apps erop staan? [SOMEWHAT WORKING] CleanStatus [Version: 0.9.6] [SOMEWHAT WORKING] Action Menu (no sending option for Celeste but working) [Version: 1.1.1-1] [NOT WORKING] Disable Multitasking [Version: 1.0.1] (Winterboard Tweak) [NOT WORKING] PwnTunes [Version: 1.2.4.4-2 ] [NOT WORKING] FBPhotoSave [Version: 1.1 ] [NOT WORKING] Celeste (not working no sending option) [Version: 0.9.0-218] [NOT WORKING] AppBackup [Version: 1.0.13-1 ] [NOT WORKING] Inspell (not working due to dependeance [Version: 1.3.1] [NOT WORKING] Mobile Profiles [Version: 2.3.2] (Crash when selecting profiles) [NOT WORKING] iBlackList [Version: 4.2-1 ] |
|
|||
|
|||
iBlacklist werkt bij mij perfect met iOS 4.3.2. Ik zal weer eens iets verkeerd gedaan hebben
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee geen van allen heb ik op mn Iphone staan.. Wel: 3D board Activator Barrel Facebreak Lockinfo Multiflow RemindMeLater Safari Download Manager Winterboard |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als ik 2x op de Home-knop druk (backgrounder) dan herstart springboard en gaat ie naar Safe-mode. Edit: MySwitcher was (waarschijnlijk) de boosdoener. Deze net verwijderd en kan naar weer naar 2x op de Home-knop drukken zonder herstart/safe-mode Laatst gewijzigd door curtazimo; 22-04-11 om 17:08. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Download (koop) anders CrashReporter in Cydia, die vertelt je precies wat de veroorzaker is van de crashes. Hoef je ook niet zo lang te zoeken. Bij mij was SBRotator de boosdoener.
|
||||
|
||||
Citaat:
Of ligt dat aan mij
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik kan 3D board niet verwijderd krijgen. Heb het bij instellingen maar op '0' gezet. Dit werkt wel al zo'n 2 dagen safemode vrij
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Open cydia 3d board opnieuw installeren, nu krijg je een vinkje achter 3d board wat je nu niet hebt denk ik. En nu weer verwijderen. Als je cydia sneller wilt hebben naar tab 2 categorieen rechtsboven wijzig. Dan zie je allemaal blauwe balkjes onder elkaar. ik heb bijv ringtones uitgezet, dan laadt cydia geen ringtones meer 3x sneller zonder error. clean-up tweak in cydia werkt perfect om te rotzooi grondig te wissen.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G schiet in safemode bij gebruik quick switch (jailbreak) | Bijlie | Jailbreak | 0 | 30-11-10 00:49 |
Quicklock brengt iphone in safemode | Jeanvion | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-08-10 18:36 |
Gaat telkens automatisch in safemode? | DutchEvil | iPhone algemeen | 4 | 01-10-09 23:07 |
Vaak geen geluidjes | mriesenb | iPhone algemeen | 5 | 29-06-09 13:15 |
Vaak opnieuw opstarten | PieterV | iPhone algemeen | 3 | 21-07-08 12:56 |
|
|