Error tijden de Jailbreak?! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) İk heb het al paarkeer geprobeerd maar telkens krijg ik dit foutmelding ? Weten hoe ik dit kan oplossen ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Error tijden de Jailbreak?!
İk heb het al paarkeer geprobeerd maar telkens krijg ik dit foutmelding ?
Weten hoe ik dit kan oplossen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk zelf maar eens naar de tekst in het scherm. Misschien dat je er dan zelf uit komt
(Fixed) model!
|
||||
|
||||
Ow voor de duidelijkheid ik heb een İphone 3GS 4.3.2 Firmware: 05.16.02
ja vast model ? is het niet mogelijk om te jailbreaken dan ? Laatst gewijzigd door iScorpio; 02-05-11 om 23:34. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken! |
|
||||
|
||||
Ja, en waarschijnlijk krijg je ook een scherm waar er wordt gevraagd of de 3GS een nieuwe of oude bootrom heeft
|
|
||||
|
||||
nu is die wel gelukt.
zoals je het zei bij het begin vraag die of het een nieuwe of een oude bootrom heeft. elke keer had ik voor Nee gekozen dit keer heb ik Ja gekozen stom foutje van mij nou gelukkig lukt die nu wel hij is bezig bedankt nog! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1013 error bij 4.3->4.3.1 (geen jailbreak) | boen001 | Jailbreak | 4 | 31-03-11 21:12 |
iPhone: 1604 error naar jailbreak | mikey1983 | Jailbreak | 7 | 12-05-10 16:48 |
iPhone: Jailbreak - error in Itunes | benjiman23 | Jailbreak | 1 | 22-06-09 16:23 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
|
|