jailbreak is gelukt alleen geen netwerk meer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) dag mensen het is me na een aantal weken gelukt om mijn telefoon te jailbreaken en te activeren zodat ik hem met mijn eigen simkaart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreak is gelukt alleen geen netwerk meer
dag mensen het is me na een aantal weken gelukt om mijn telefoon te jailbreaken en te activeren zodat ik hem met mijn eigen simkaart kon gebruiken. nu heb ik via snowbreeze 2.6 gejailbreakt met versie 4.3.2 alleen heb ik nu geen netwerk meer. Ik kan niet bellen enz. is dit op te lossen door een unlock? ik heb modem firmware 04.10.01 op een iphone 4 32gb
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er is helaas geen softwarematige unlock voor die baseband...
|
|||
|
|||
duurt het nog lang voordat die er is
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G na jailbreak geen netwerk meer (Wi-Fi, 3g en bellen) | Stoney268 | Wi-Fi | 2 | 27-12-10 15:40 |
iPhone: Iphone 3G Jailbreak 4.2.1 Geen Netwerk meer | Thieske83 | Jailbreak | 3 | 16-12-10 12:24 |
iPhone: 2.2 jailbreak, geen netwerk meer | fdm31101976 | Jailbreak | 30 | 01-06-09 13:06 |
FW 2.1 gelukt alleen Iphone start niet op. Alleen logo en trillen. Help? | fillem | iPhone algemeen | 28 | 15-10-08 01:43 |
|
|