"geen simkaart" na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone 4 (met 4.2.1) gejailbreaked met de nieuwste greenpois0n, alleen kom ik niet voorbij het scherm "geen simkaart geïnstalleerd". Ik heb er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"geen simkaart" na jailbreak
Ik heb mijn iphone 4 (met 4.2.1) gejailbreaked met de nieuwste greenpois0n, alleen kom ik niet voorbij het scherm "geen simkaart geïnstalleerd".
Ik heb er al een simkaart ingedaan, maar die werd niet geaccepteerd (A&T wordt alleen geaccepteerd omdat hij uit de VS komt). Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
AT&T toestellen kunnen niet geunlocked worden |
|
|||
|
|||
Ik weet dat de unlock idd nog niet werkt, maar ik zou toch wel het menuscherm moeten kunnen krijgen? Dat krijg ik geeneens.. Ik zie alleen maar "no sim card installed", en krijg het menu dus geeneens.
|
|
|||
|
|||
Is het intussen al gelukt?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
Oplossing voor "geen service" na Jailbreak. | herbie65 | Archief | 1 | 23-02-10 23:35 |
"Geen simkaart geinstalleerd" na val | kai824 | iPhone algemeen | 3 | 31-01-10 14:01 |
"geen service" na plaatsen simkaart | Jabog | Archief | 2 | 03-11-09 21:12 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|