"Geen simkaart geinstalleerd" na val discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Sinds ik mij iPhone een keer heb laten vallen zecht hij als ik hem nu van een kleine hoogte laat vallen al meteen geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
"Geen simkaart geinstalleerd" na val
Hee,
Sinds ik mij iPhone een keer heb laten vallen zecht hij als ik hem nu van een kleine hoogte laat vallen al meteen geen simkaart. Het sim slotje zit er dan nog gewoon in. Soms doet hij het dan weer na een reboot, maar soms alleen na het sim slotje er opnieuw in en uit doen. Opzich is dit niet echt een probleem, want ik laat hem bijna nooit vallen, maar ik wou graag weten of meerdere mensen dit hebben. Iemand die het ook heeft?
iPhone 2G 4GB: 20-8-07 iPod touch 1st gen: RIP 04-12-08 - 21-06-09. |iPhone 3GS 16GB Wit: 13-7-09|iPhone 4 16GB Zwart 18-11-10 Laatst gewijzigd door kai824; 11-01-10 om 23:03. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteravond ook mijn iphone laten vallen, en nu geeft ie aan dat er geen simkaart is geinstalleerd, maar hij zit er wel in.
Weet iemand misschien een oplossing? ik heb hem een nacht uitgedaan, en toenw eer aangezet, dat deed het ook niet. |
|
||||
|
||||
Sim er in er uit doen
|
|
|||
|
|||
heb ik al een miljoen keer gedaan, maar werkt niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: "geen simkaart" na jailbreak | famous | Jailbreak | 3 | 04-05-11 17:28 |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
Mac OS X: 4.0.1 gedownload maar niet geïnstalleerd "is weg ?" | benveenstra | iTunes | 4 | 15-08-10 00:21 |
"geen service" na plaatsen simkaart | Jabog | Archief | 2 | 03-11-09 21:12 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|