Jailbreak vraag discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone en een Ipad, draaiend op 4.2.1.(met jailbreak) Nu wil ik deze graag upgraden naar.... de nieuws mogelijke versie met jailbreak(4.3 geloof ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak vraag
Ik heb een Iphone en een Ipad, draaiend op 4.2.1.(met jailbreak)
Nu wil ik deze graag upgraden naar.... de nieuws mogelijke versie met jailbreak(4.3 geloof ik) Nu is mij niet helemaal duidelijk hoe ik dat moet doen. Gaat da gelijk via die nieuwe jailbreak app.... of moet ik eerst mn device upgraden via itunes? En wat zijn de risico's met het upgraden naar 4.3? Ik heb namelijk al wat zitten zoeken naar een antwoord op mijn vraag, maar lees vaak dat mensen geen netwerk meer hebben na upgrade... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alle antwoorden op jouw vragen vindt je in onderstaande staande draad:
http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...ameltopic.html Ik heb ondertussen een twintigtal iPhones en iPads, van mijzelf en van vrienden, voorzien van de iOS 4.3.3 update zonder de minste problemen. Ook de jailbreak voor iOS 4.3.3, Redsn0w RC16, werkt vlekkeloos. Over een niet werkend netwerk na update of jailbreak heb ik nog niets gelezen of gehoord. Kan zijn dat ik slecht lees of hoor, maar ik ben in ieder geval dat "probleem" niet tegengekomen. |
|
|||
|
|||
Thanks voor je antwoord!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Anyway, omdat er al prima topics over zijn gaat hier een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak vraag | MrYellowMan | Jailbreak apps en thema's | 5 | 19-02-11 19:49 |
Vraag jailbreak | oscaremile | Archief | 1 | 26-01-11 10:32 |
jailbreak vraag | jesseb15 | Jailbreak | 1 | 04-06-10 20:53 |
Jailbreak vraag | peerke2 | Archief | 1 | 09-03-10 22:57 |
|
|