jailbreak vraag discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hey iedereen ben er een tijdje uitgeweest en heb nu 4.2.1 op mijn iphone 4 ik wou nu graag updaten naar 4.3.3 en ik vroeg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreak vraag
hey iedereen ben er een tijdje uitgeweest en heb nu 4.2.1 op mijn iphone 4
ik wou nu graag updaten naar 4.3.3 en ik vroeg me af kanik die nu untehtherered jailbreaken? (sorry heb in de forums gekeken maar ben nogal noob en snap er niet veel van of het nu wel of niet kan) en alsik hem update + jailbreak behoud dan ik gewoon alm ijn apps en alles op mijn iphone??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja je behoud je apps en zo. En je kan ios 4.3.3 untethered jailbreaken met redsn0w rc15, Voor meer vragen graag in het ios 4.3.3 untethered verzameltopic hier de link http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...ameltopic.html
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Hey casper22
No offence, maar je moet niet naar forums kijken, maar lezen. Uit de vraagstelling blijkt dat je je nog niet eens de moeite hebt genomen om de header van jaibreak te lezen ... daar staan al veel antwoorden. Daarna maar eens de diverse wiki's doorspitten en je hebt alle antwoorden. Als je dit nu al niet snapt, dan is t wellicht beter niet aan jailbreaken beginnen. |
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je inderdaad dit verzameltopic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak vraag | MrYellowMan | Jailbreak apps en thema's | 5 | 19-02-11 19:49 |
Vraag jailbreak | oscaremile | Archief | 1 | 26-01-11 10:32 |
jailbreak vraag | jesseb15 | Jailbreak | 1 | 04-06-10 20:53 |
Jailbreak vraag | peerke2 | Archief | 1 | 09-03-10 22:57 |
|
|