Iphone 4 i.o.s. 4.0.2 baseband 01.59.00 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) mss een belachelijke vraag, maar kan ik updaten ZONDER de baseband mee te uppen naar 4.3.3? toestel is Frans en is momenteel unlocked. ik zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 i.o.s. 4.0.2 baseband 01.59.00
mss een belachelijke vraag, maar kan ik updaten ZONDER de baseband mee te uppen naar 4.3.3? toestel is Frans en is momenteel unlocked. ik zou dit unlocked willen houden, anders kan ik hem niet meer gebruiken.
alvast bedankt, grts, Wim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik Pwnagetool of sn0wbreeze.
|
|||
|
|||
Pfff... de 3GS leek me toch makkelijker, ik ben maar bang dat ik hem niet meer kan gebruiken bij een foutje.
|
|
|||
|
|||
als ik een jailbreak doe met snowbreeze op 4.3.3 kan ik hem nog Unlocken? gaat de baseband niet mee met de update dan?
|
|
||||
|
||||
Verdiep je in het gebruik van Snowbreeze. ik heb er geen ervaring mee.
|
|
||||
|
||||
PwnageTool en sn0wbreeze werken voor een 3GS en 4 toch hetzelfde?
|
|||
|
|||
Als je wilt updaten met behoud van baseband updaten met snowbrezze is hij meteen gejailbreakt
|
|
|||
|
|||
Bedankt! het is gelukt! Khad wel 2x moeten herdoen. 1ste keer error 1600
|
|
||||
|
||||
Super! Pas nog even je profiel aan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G 3.1.2 baseband 05.12.01 help!!! | John23 | Archief | 2 | 17-04-10 18:53 |
3g iphone 2.2 baseband 0.28.00 help | curledbean nl | Archief | 1 | 30-01-09 21:04 |
[bricked] Baseband/IMEI/Wi-Fi weg, baseband restore mislukt | norckon | Unlock [archief] | 21 | 13-03-08 22:16 |
|
|