Cydia sources toevoegen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan niks meer toevoegen. Als ik op voeg toe klik gebeurd er niks. Weet iemand wat het probleem kan zijn? Echt vervelend. ---------- Bericht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia sources toevoegen
Ik kan niks meer toevoegen.
Als ik op voeg toe klik gebeurd er niks. Weet iemand wat het probleem kan zijn? Echt vervelend. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 juni 2011 om 19:48 ---------- Lap, nu doet het niks meer. Wil het opstarten cydia en valt terug uit. Wat is dit nou |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iphone/ipod/ipad herstellen in itunes en opnieuw jailbreaken
|
|
||||
|
||||
Heb je al een harde reset geprobeerd? Voordat je gaat herstellen en opnieuw moet jailbreaken...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan geen sources toevoegen cydia | stefaaaan | Jailbreak apps en thema's | 7 | 27-02-11 18:14 |
HELP: Kan geen User Sources in CYDIA toevoegen | Martijn_Bakker | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-09-09 22:00 |
Sources toevoegen in Cydia | SuperDutch | Archief | 1 | 25-11-08 12:01 |
Cydia sources toevoegen | aximus | Jailbreak apps en thema's | 26 | 11-05-08 18:39 |
|
|