Reboot loopt vast discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een gejailbreakte iPad. Nu heb ik daar via ssh een .deb bestand opgezet. Hierna dacht ik de iPad opnieuw op te starten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reboot loopt vast
Ik heb hier een gejailbreakte iPad. Nu heb ik daar via ssh een .deb bestand opgezet. Hierna dacht ik de iPad opnieuw op te starten. Bij dit opstarten blijft de iPad hangen met een ronddraaiend wacht icoon. Nu reageert de iPad nergens meer op. Itunes geeft de foutmelding (0xE8000065).
Wie kan mij helpen? Groet. Yorick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Download 4.3.3 zet ipad in dfu dan shift herstel.
Je kan hem ook in dfu zetten met het programma waarmee je hem jailbraikt. Laaste optie onderaan aanvinken. Just enter pwned DFU mode right now. Daarna itunes shift herstel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
iPhone 1e gen.: Iphone 2g start op, slaat vast, reboot 2x | R3v0S | Unlock | 2 | 24-03-09 14:27 |
Loopt vast | GRozenberg | Archief | 2 | 16-11-08 20:59 |
Hulp met problemen van 1.0.2 naar 1.1.1 (gevirginized en nu vast in reboot 1604) | ovans | Unlock [archief] | 2 | 31-01-08 02:01 |
|
|