DMG bestanden inplaats van ipsw discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iedereen, Ik zit met een probleem en kom er maar niet uit. Heb veel vrienden die handig zijn met jailbreaken( dat dacht ik tenminste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
DMG bestanden inplaats van ipsw
Beste iedereen,
Ik zit met een probleem en kom er maar niet uit. Heb veel vrienden die handig zijn met jailbreaken( dat dacht ik tenminste ) maar ook zij komen er niet uit. Ik werk op windows. Heb redsnow gedownload en daarna de firmware voor iphone 4. 4.3.3 Wanneer ik dit bestand download is het een rar map. Wanneer ik hem gedownload heb en uit wil pakken, staat er een map firmware in, 3 dmg bestanden, een plist bestand en nog wat onbekende bestanden. Nergens staat een ipsw bestand. Ik heb al diverse sites geraadpleegd, iedereen praat maar over .rar vervangen naar ipsw. maar dit gaat sowieso niet op omdat als ik op die link klik voor de firmware het een .rar file is met allerlei bestanden ( zoals net beschreven ) Het grootste dmg bestand is 600mb nog wat, het lijkt mij logisch dat dit de firmware is. Ik heb de extensie al veranderd naar .ipsw, dan veranderd hij idd naar een apple software icoontje. Het probleem is dan alleen dat redsnow zegt dat hij: unable to recognize specified ipsw. Ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen. Wie o wie kan mij helpen, zou echt super zijn. Groeten Koen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welkom! Zoek eens op zip en ipsw op dit forum...
(je hoeft waarschijnlijk slechts de extensie aan te passen)
|
|||
|
|||
Thnx voor het welkom heten. Ik heb idd al veel gelezen over het veranderen van de extensie. Maar welk bestand van al die bestanden moet ik dan veranderen? Als ik het grootste dmg bestand verander in ipsw, dan geeft redsnow aan dat die niet goed is. Heb ik ook aangegeven in mijn verhaal hier boven. Enig idee wat ik fout doe, of waar de fout kan liggen? Groeten
|
|
|||
|
|||
Haha je moet gewoon de zip downloaden of de rar, en die zip/rar veranderen in .ipsw niet een bestand daarin. Hoop dat het je lukt, succes verder!
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Jailbreak
Inderdaad, met een .dmg ben je niet veel op Windows. Je moet een .zip/.rar/.ipsw zoeken en dan kan je verder |
|
||||
|
||||
Zoek eens op berichten (dus niet discussies) naar bestandsextensies.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: pwnage Tool _3.1.3 dmg | arembromo | Jailbreak | 3 | 28-02-10 04:29 |
Pakt mobiel internet inplaats van Wi-Fi | *Tineke | Wi-Fi | 11 | 21-02-10 19:41 |
er staat een tekstbalon inplaats van batterij recht boven | mxcrosserkeuh | iPhone algemeen | 6 | 27-05-09 09:19 |
gratis inplaats van vrij geheugen in itunes | Tijn1 | Archief | 18 | 24-09-08 20:03 |
Naam zien inplaats van nummer | Drumpie | Archief | 3 | 09-02-08 20:52 |
|
|