2dehands iphone 4 4.3.4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) nu dat ik em op 4.3.3 heb gekregen, SHSH gegevens opslaan?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nu dat ik em op 4.3.3 heb gekregen, SHSH gegevens opslaan?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Tinyumbrella aanzetten, dan in Windows je hosts bestand tijdelijk verwijderen of in een ander mapje stoppen, dan itunes starten
dan updaten met shift ingedrukt en zelf je bestand kiezen, zo ga ik altijd terug |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik met deze stappen de iphone terugzet naar 4.3.3 , hoe zit het dan met mijn apps en andere instellingen, contacten , berichten enz?? Ben nog een beetje een beginneling met de iphone , ik heb hem pas 4 weken
|
|||
|
|||
Citaat:
Heeft iemand een andere idee??? Ik heb het overigens ook nog geprobeerd met TinyUmbrella en dan de shsh van 4.3.3 aanzetten maar dat werkte ook niet en kreeg ik weer foutcode 1013 ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 juli 2011 om 16:33 ---------- Ik probeerde hem ook te downgrade van 4.3.4 naar 4.3.3 maar bijna aan het einde van de installatie gaf die een foutcode en nu blijft mijn iphone hangen bij het tekentje van stekker + iTunes teken. Ik krijg hem er niet meer uit en in DFU modes zetten lukt ook niet dus ik kan hem niet meer herstellen. P.S. Het gekste is nog dat als ik hem op iTunes wil aansluiten en herstellen de iTunes zegt dat hij niet kan worden herstelt omdat hij in de herstelmodus staat, maar daar krijg ik hem dus niet meer uit. Iemand tips pls????!!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2dehands iphone kopen | kempocrosser | Koopinformatie Nederland | 7 | 16-11-11 00:17 |
echt of niet? ipad 2 op 2dehands | pieterwillems | Koopinformatie Nederland | 3 | 06-05-11 10:10 |
iphone 3gs 2dehands gekocht, garantieprobleem?! | baptiste___ | Koopinformatie Nederland | 4 | 22-08-10 21:32 |
iPhone van 100€ op 2dehands site's ; betrouwbaar ? | jordiavp | Archief | 11 | 17-10-08 19:23 |
Windows: 2dehands iphone synct niet met itunes. | Zspirit | iTunes | 0 | 16-05-08 00:26 |
|
|