ifhone start niet op discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo heb daarstraks ook al om hulp gevraagd maar helaas nog geen gekregen nu is het ondertussen veel erger geworden na de ifhone een paar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ifhone start niet op
hallo
heb daarstraks ook al om hulp gevraagd maar helaas nog geen gekregen nu is het ondertussen veel erger geworden na de ifhone een paar keer te herstellen kreeg ik altijd een foutmelding 3194 nog een paar keer geproberd en nu is het heel om zeep als ik hem probeer aan te zetten geen reaktie als ik de home en sleep button in houd dan krijg ik enkel het apple teken wie kan en wil me helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kijk hier eens ik weet niet of je er iets aan hebt http://forum.iculture.nl/f8/desktop/...or-3194-a.html
anders die foutcode in google ingeven en eens op andere fora zoeken succes Grtz,Flip |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Loader start niet op waardoor ik Cydia niet kan downloaden | Mischa84 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 06-02-11 16:24 |
iPod touch: Gejailbreakte iPod touch 3G start niet op, restoren niet mogelijk! | herbivoor | Jailbreak | 6 | 29-12-10 21:26 |
Ervaring met Ifhone | amilya | iPhone algemeen | 2 | 31-05-10 19:52 |
Tasje Ritel crasht Ifhone !! | jester | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 11-09-08 22:27 |
|
|