Ervaring met Ifhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Eerlijk gezeg wil ik een Ifhone hallen ik ben nog aan het kijken . Heb eentje wel gezien op GSMStunts voor 30 p/m maar ja ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ervaring met Ifhone
Eerlijk gezeg wil ik een Ifhone hallen ik ben nog aan het kijken .
Heb eentje wel gezien op GSMStunts voor 30 p/m maar ja .Wat ik wil weten is wat maak Ifhone zo leuk heb nog nooit een in me handen gehad me vriendinen zeggen tegen me haal een Ifhone maar ja is prijzig . Wat kan je allemaal mee en ik zie jailbreaker wat is dat ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zie dat je een Ipod touch hebt, qua gebruik is de Iphone identiek. Ik heb m'n Iphone nu 2 weken en wil nu al geen ander toestel meer.
Je hebt 100.000 verschillende programma's die je op je telefoon kan zetten, van spelletjes tot zakelijke programma's. Hij is zeer gebruiksvriendelijk, prijzig dat wel, maar is de prijs zeker waard! |
|
||||
|
||||
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
Iemand met ervaring met de Mirror Screenprotector? | Delvenaartje | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 27-09-10 21:52 |
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak | garfield65 | Jailbreak | 2 | 29-12-09 22:47 |
Tasje Ritel crasht Ifhone !! | jester | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 11-09-08 22:27 |
Ervaring met menovanzander | Goudvis12 | Koopinformatie Nederland | 14 | 21-08-08 16:39 |
|
|