Ervaring met menovanzander discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik was BIJNA opgelicht (ik zie het als opgelicht) Ik en hij hadden een afspraak gemaakt hij zou het opsturen als ik een paar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ervaring met menovanzander
Hallo,
Ik was BIJNA opgelicht (ik zie het als opgelicht) Ik en hij hadden een afspraak gemaakt hij zou het opsturen als ik een paar procent van het gehele bedrag overmaak. URL: http://www.speurders.nl/speurder.php?id=42445140 Dat heb ik dus gedaan, hij zij vrijdag: - Ja, ik heb het pakket verzonden bla bla.. Dus ok, ik krijg het track en trace nummer (klopt niet) Ik dacht het al, van... het moet gewoon AL werken. Elke keer naar me mailen: ja hij is onderweg en je hebt hem 1000% maandag.. nou, krijg ik een e-mail: Citaat:
- Apple iPhone 3G 8GB 360,- PS: ik zoek dus nu een iPhone 3G die ik kan ophalen omgeving: rotterdam. Iemand een goede tip/goede verkoper?? Vertel het! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
.............
Laatst gewijzigd door joepy87; 21-08-08 om 21:09. |
|
|||
|
|||
Nee, maar zo hadden we dat afgesproken.
Als hij binnen was dat ik de rest naar hem toestuurde... |
|
|||
|
|||
zou je hier geen aangifte voor gaan doen
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De politie doet toch niks...
Wat zou je moeten zeggen dan? |
|
|||
|
|||
dat je word bedrijgd
|
|
|||
|
|||
Dan moet ik naar de politie gaan etc, al dat gezeik.
Ik denk dat ie toch niet komt... |
|
|||
|
|||
ja, idd zit wat in
|
|
|||
|
|||
Uhu, zoek nu een iPhone mag dan wel rond de 500,- kosten, beter meer betalen dan helemaal niks haha!
|
|
|||
|
|||
je weet toch ook waar hij woont? je laat je toch niet piepelen door zo;'n kansloos figuur?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, ok.
Dan weet ik dat voor de volgende keer ;-) |
|
|||
|
|||
Voor 360 euro een Iphone 3G 8 gig, ja sorry hoor dat kan sowieso al nooit. Weleens op marktplaats gekeken? Die dingen gaan voor 700+ euro de deur uit. Iemand die hem dus onder de kostprijs aanbied zou ik niet al te snel vertrouwen.
|
|
|||
|
|||
Aan het de taalvaardigheid van meneer zou je haast denken dat het een Fin is...
|
|
||||
|
||||
@ Rowin: Ik zie dat je al op heel wat dubieuze advertenties hebt gereageerd om zo aan een iPhone te komen. Een tip van mij: ga gewoon naar Belgie en haal hem daar.
Het is er op wachten tot je een keer echt opgelicht wordt. Heb ook al je berichten op internetoplichting - Forumindex gezien en het is wachten tot je een keer echt opgelicht wordt. Dus spaar gewoon even door en haal hem gewoon via de officiele kanalen. Heb je garantie en weet je zeker dat je hem krijgt. Succes verder met je zoektocht naar de iPhone. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ervaring met ipig? | saar77 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 05-06-11 17:52 |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
Iemand met ervaring met de Mirror Screenprotector? | Delvenaartje | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 27-09-10 21:52 |
Ervaring met Ifhone | amilya | iPhone algemeen | 2 | 31-05-10 19:52 |
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak | garfield65 | Jailbreak | 2 | 29-12-09 22:47 |
|
|