//

ervaring met ipig?

ervaring met ipig? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren een onwijs leuke gadget gekocht bij de media markt. Een ipig. Supergoed geluid en meteen een dockingstation die mijn iphone oplaad. Maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-05-11, 17:38
saar77 saar77 is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Question ervaring met ipig?

Ik heb gisteren een onwijs leuke gadget gekocht bij de media markt. Een ipig. Supergoed geluid en meteen een dockingstation die mijn iphone oplaad.
Maar mijn iphone stoort als een wezenloze op de ipig.

Volgens de verkoper is hij compatible met de iphone en ook online kom ik dat overal tegen.
Doe ik iets verkeerd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-06-11, 17:40
mike709 mike709 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard

Een vriend van mij heeft deze ipig ook en hij had problemen met zijn iphone 4 op dit apparaat. het werkte wel maar de afstandbediening werkte niet en je kon geen nummers skippen ofzo. Ik zie dat jij een 3GS hebt, die zou moeten werken maar het kan zijn dat het 3G stoort op je speakers. Probeer 3G eens uit te zetten en kijk dan wat hij doet?
  #3  
Oud 05-06-11, 17:52
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Als er op de verpakking of in de handleiding geen melding wordt gedaan van 'Works with iPhone', dan bestaat de kans dat je (veel) last hebt van de radio-interferentie. Op de productpagina van iPig zie ik deze logo's nergens staan, dus ik vrees het ergste. Dat is ook eigenlijk valse voorlichting van de verkoper, al heeft dat waarschijnlijk meer met onkunde te maken. De iPhone past via de dock-connector namelijk wel gewoon op de iPig en is in die zin dus compatibel ...
__________________
- Mijn naam is Jean-Paul, mijn forumnaam is iCulture
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 23:20
Iemand met ervaring met de Mirror Screenprotector? Delvenaartje iPhone accessoires en onderdelen 2 27-09-10 21:52
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak garfield65 Jailbreak 2 29-12-09 22:47
iPig speakerdock Lugs iPhone accessoires en onderdelen 2 20-02-09 11:48
iPhone: Slechte ervaring met 2.1 bheirman Jailbreak 6 15-09-08 22:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:13.