ervaringen braba.com discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, ik zag dat brapa.com heel goedkoop een touchscreen voor m'n gebroken ipod touch 2g kan leveren. nou is dit in vergelijking met andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ervaringen braba.com
Beste leden,
ik zag dat brapa.com heel goedkoop een touchscreen voor m'n gebroken ipod touch 2g kan leveren. nou is dit in vergelijking met andere sites wel heel goedkoop. dus is er iemand die ervaring heeft met brapa.com, en mij kan vertellen of ze betrouwbaar en kwalitatief goed zijn? ik zie geen keurmerk op de site. alvast bedankt. Laatst gewijzigd door ruberinho; 11-04-11 om 18:53. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb 2x een mail naar Brapa gestuurd met het verzoek om info op te sturen, maar 2x no reply...dat belooft meestal niet veel goeds....als het ook zo gaat nadat je geld hebt overgemaakt?
|
|
|||
|
|||
Hier een keer een scherm besteld voor iPhone 3GS.. Duurde wat lang, maar verder goede ervaring.
|
Labels |
brapa, brapa.com, nieuw scherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GameSalad ervaringen? | okkie123 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 01-07-10 16:10 |
Ervaringen uitwisselen ? | Ruby Tuesday | Archief | 1 | 30-06-10 09:54 |
Windows: Ervaringen iTunes 8 | gmlens | iTunes | 35 | 29-09-08 15:27 |
Ervaringen | Tjainie | Archief | 3 | 25-08-08 14:23 |
Ervaringen ivyskin? | batalhador | iPhone accessoires en onderdelen | 34 | 21-05-08 20:27 |
|
|