Terug naar Iphone 3g discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Helaas is mijn mooie Iphone 4 onlangs gestolen en maak ik nu dus weer gebruik van mijn Iphone 3G. Deze heeft natuurlijk nog een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Terug naar Iphone 3g
Hoi,
Helaas is mijn mooie Iphone 4 onlangs gestolen en maak ik nu dus weer gebruik van mijn Iphone 3G. Deze heeft natuurlijk nog een oude firmware versie (3.0) Ik wil deze gaan update en jailbreaken, maar weet even niet welke firmware versie ik het best kan gebruiken. Ik heb gehoord dat versie 4.0 en hoger heel erg traag op de Iphone 3G zou werken. Klopt dit inderdaad? Uiteraard wil ik na de update mijn mobiel direct jailbreaken, rekening houden met baseband hoef ik gelukkig niet. Tips, vragen suggestie en ideeen zijn meer dan welkom. Thanks alvast! Lega |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou gewoon updaten naar iOS 4.2.1 en jailbreaken met redsn0w. Als het echt bevalt kun je altijd weer terug naar iOS 3.x. Dat is het voordeel van de iPhone 3G.
|
|||
|
|||
Ok thanks ik ga dat even proberen!
Thanks voor je snelle reply |
|
|||
|
|||
Das mooi kl0te!
Niet toevallig find my iphone geinstaleerd zeker?!?! heb zelf wel problemen gehad met updaten van een vriend van me maar idd 4.2.1 is traag maar werkt wel! Good luck verder!!! |
|
|||
|
|||
Ok update is gedaan, jailbreak is bezig en zou elk moment klaar moeten zijn.
In het verleden moest ik via Cydia cydia.ha********us.us toevoegen en dan iets downloaden zodat ik via Itunes de apps kan synchroniseren, zonder dat hij hierbij steeds een foutmelding geeft. Moet dit nog steeds? en hoe heet dit ook alweer? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone 3g downgrade naar 3.1.3 niet gelukt maar kan niet naar 4.0 terug | raymon | Jailbreak | 2 | 07-01-11 13:10 |
Toch maar terug naar de iphone! | dedafmonteur | Archief | 5 | 30-12-10 20:40 |
iPhone 3G 4.0.1 terug zetten naar 3.1.3? | Nemisis2003 | iPhone algemeen | 12 | 10-08-10 20:39 |
Iphone 3.1.3 terug naar 3.1.2 | Gillezzz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 28-04-10 18:54 |
1.1.2 terug naar 1.1.1 maar durf nu niet terug naar 1.1.2 ivm 1.1.3? | ArrrPoele9a | Unlock [archief] | 7 | 18-01-08 13:56 |
|
|