4.3.5 naar 4.3.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Sorry voor mijn vorige post, de antwoorden stonden al in de discussie. Na nogmaals alle stappen doorlopen te hebben lukt het me maar niet om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sorry voor mijn vorige post, de antwoorden stonden al in de discussie. Na nogmaals alle stappen doorlopen te hebben lukt het me maar niet om te downgraden....
Ik heb een Iphone 4 met 4.3.5, ik heb volgens TU de shsh files van 4.3.3, heb een 4.3.3 restore ipsw file, heb fixrecovery 4.3 en de host file aangepast met de juiste extensies en zonder de #. Toch blijft dat kl*t* ding foutmeldingen geven, eerst waren het 3914 en 1394. Nu komt daar ook (20) bij! Wel heb ik een laptop met een gebruikers deel (waarin ik zelf werk) en een administrator deel vanwaar ik TU moet laten lopen. Ik begrijp er niks mee van, want dit is niet de eerste keer dat ik een Iphone jailbreak, bij mijn vorige 3GS ging alles goed... Kan iemand met een oplossing komen of anders een zet in de goede richting?! Groeten |
Gesponsorde links | |
|
|
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) | NoWayOut | iTunes | 5 | 25-07-11 16:05 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
iPhone: Iphone 3G geupdate naar 4.0 official, hoe kom ik naar 4.0 custom? | Tom11 | Jailbreak | 1 | 26-06-10 09:06 |
|
|