//

Iphone activeren zonder officiele sim

Iphone activeren zonder officiele sim discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een Iphone 16gb uit engeland, iig voor zover ik weet. Ik steek hem in me laptop alleen me itunes geeft dan: "De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-11, 20:40
lentzie lentzie is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 5
Standaard Iphone activeren zonder officiele sim

Ik heb hier een Iphone 16gb uit engeland, iig voor zover ik weet. Ik steek hem in me laptop alleen me itunes geeft dan: "De SIM-kaart in deze iphone wordt niet ondersteund." Dit snap ik want hij moet geactiveerd worden met de simkaart van de officiele provider, die heb ik dus niet. Hoe kan ik nu dan de iphone activeren zonder de officiele simkaart, had al genoeg topics gelezen over hactiveren en dergelijk alleen dat waren erg oude topics en weet dus niet of dit nog up to date is.

Daarom maar de vraag aan de professionals.

Ben er net achter dat de profider AT&T is uit engeland, dus is er een mogelijkheid via ebay een prepaid kaartje te kopen voor AT&T en dan met die prepaid kaart de iphone activeren en dan jailbreaken en unlocken en gebruik maken van me t-mobile kaartje?

Laatst gewijzigd door lentzie; 07-08-11 om 21:52. Reden: Gevey is strafbaar
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-08-11, 17:11
lentzie lentzie is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 5
Standaard

Niemand enig idee?
  #3  
Oud 14-08-11, 23:44
jimspeed1998 jimspeed1998 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Utrecht(provincie)
Berichten: 112
Standaard

hacktivate gebruiken
  #4  
Oud 15-08-11, 00:08
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lentzie Bekijk bericht
...
Ben er net achter dat de profider AT&T is uit engeland, dus is er een mogelijkheid via ebay een prepaid kaartje te kopen voor AT&T en dan met die prepaid kaart de iphone activeren en dan jailbreaken en unlocken en gebruik maken van me t-mobile kaartje?
Ik ben geen professional, maar ik weet wel dat AT&T een Amerikaanse provider is.
Als je een simkaart van de originele provider hebt, kun je idd activeren en vervolgens jailbreaken en unlocken en daarna je eigen simkaart gebruiken.
Hangt er wel allemaal van af welke firmware en welke baseband je nu hebt (of die wel te unlocken is)
  #5  
Oud 19-08-11, 17:29
martijnmiddel martijnmiddel is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 43
Standaard

Wat is je modelnummer? staat onder info in de instellingen.
Bijvoorbeeld: Model MC131B = een Engelse/Ierse iPhone 3GS van o2 of orange.
Zo is elk model te achterhalen via: GUAR FORUM BLOG - Best Informed Blog in iDevices and GSM: iPhone Carrier List – Model Numbers
Dan inderdaad custom firmware erop via snowbreeze, redsnow, etc..... De iphone dan unlocken via ultrasnow (in Cydia)

Dan in Cydia de volgende source toevoegen: repo.bingner.com. Daarmee SAM installeren.
in SAM kan je je toestel laten denken dat je de originele sim hebt. je kan het Hacktiveren dan uitschakelen en `officieel` activeren in itunes.
Info over SAM: Download SAM to Activate iPhone 4/3GS Officially on iOS 4.3.3 | Jaxov
  #6  
Oud 20-08-11, 08:10
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Ik vraag me af of dit gaat werken, aangezien Apple fw 4.3.3 niet meer signeert.

De link van SAM dateert uit mei 2011. Toen werd 4.3.3 nog wel gesigneerd.

Laat eens weten wat de ervaringen zijn?
  #7  
Oud 20-08-11, 20:18
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

@martijn. Dat is inderdaad zo ! als hij hogere versie heeft dan 4.3.3 dan kan hij weinig mee.. en zeker niet unlocken!!
Enige manier uitzoeken waarvoor zijn iphone is gelockt en dan officiele simkaart gebruiken!
ik kan daar uitsluitsel overgeven aan de hand van het serie nummer (niet model nummer!)

Via PMtje kan ik voor je uitzoeken.
__________________
Revenge of the nerd..
  #8  
Oud 23-08-11, 15:12
lentzie lentzie is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 5
Standaard

thx voor alle tips, heb het een en ander uitgezocht en heb ondertussen het kaartje van at&t binnen maar die werkte dus niet.

Toen naar het forum gegaan van martijnmiddel alleen mijn modenummer mc604b/a staat er niet tussen. Verder vind ik wel een link naar iphoneclub Witte iPhone 4 bij Vodafone UK gearriveerd - iPhone - iPhoneclub.nl welke hetzelfde modelnummer heeft als ik. Kan ik er dan vanuit gaan dat hij vodafone gelocked is of niet?
En kan ik dan met een vodafone uk prepaid simkaart de iphone activeren via itunes? Want op dit moment staat de iphone gewoon stil op het connect to itunes scherm en kan ik dus de hele iphone niet eens inkomen.

Verder heb ik me serienummer via pm naar iNemsis gestuurd hopelijk kan hij uitsluitsel geven.

http://www.iphoneheat.com/2011/04/wh...ves-next-week/ nog een link met vodafone lock.
  #9  
Oud 24-08-11, 13:00
lentzie lentzie is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 5
Standaard

iNemesis is er achter gekomen dat hij gelocked is met hutchison 3g netwerk en heb dus ook een prepaid kaartje besteld hiervoor. Hopen dat het zo dan gaat lukken.

Ik laat van me horen
  #10  
Oud 07-09-11, 18:17
frikandel frikandel is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 7
Standaard

ik heb hem ook een pm gestuurd

volgens mijn modelnummer heb ik een tmobile maar dat activeerd SAM niet
dus in duitsland een kaart gehaald en dat werkt ook niet
  #11  
Oud 07-09-11, 19:54
lentzie lentzie is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 5
Standaard

Bij mij is het perfect gelukt ik kon met mijn gekochte prepaid simkaart de iphone activeren en kan hem nu dus gewoon perfect gebruiken.
  #12  
Oud 07-09-11, 23:16
frikandel frikandel is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 7
Standaard

welke kaart en provider heb je het dan over
  #13  
Oud 08-09-11, 13:16
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Kijk eens mensen die geholpen worden....Mooi lentzie ! ook nog bedankt! Helaas voor frikandel....heb ik niet kunnen helpen, omdat voor zijn imei niet te achterhalen is...
maar hacktivaten is nog steeds een optie via jailbreak met Redsn0w (wel tethered!). Ik raad iedereen aan dit dit probleem niet kan oplossen in ieder geval te Jailbreaken en dan via Cydia de SHSH blobs op te slaan ( of via TinyUmbrella op eigen pc). Als ios 5 wordt uitgerold en je update per ongeluk of je moet herstellen! Dan kun je je iphone voor eeuwig het plakkaat geven IPOD!
  #14  
Oud 08-09-11, 16:07
frikandel frikandel is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 7
Standaard

inemesis ik heb je niet mijn imei gegeven he maar het serienummer
wil je het imei nummer hebben
  #15  
Oud 08-09-11, 17:51
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Maakt niet uit of imei of serienummer ! voor je eigen veiligheid ...liever een serienummer!
  #16  
Oud 08-09-11, 23:45
Sjef Sjef is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Ergens in Zeeland
Berichten: 43
Standaard

Heb hier ook nog een iPhone 4 liggen met een SIM-lock maar geen idee van welke provider. iPhone is van een collega die hem via eBay heeft gekocht (toen met iOS 4.1 en ultrasn0w). Heeft update gedaan naar 4.3.5 dus ook baseband heeft een update gehad. Nu probeer ik de originele provider te achterhalen maar ik kom niet verder dan dat ie uit de UK komt. Iemand een idee hoe ik achter de provider kan komen?
__________________
 iPhone 5S 16GB (White)  iPad Mini Retina Wi-Fi 32GB (White) 
 MacBook Pro 13"  Apple TV 2 
  #17  
Oud 09-09-11, 21:34
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

@sjef, als je het forum goed doorneemt dan weet je dat ik het precies kan achterhalen...via PM serie nummer of imei.
  #18  
Oud 15-09-11, 01:50
flopkabouter flopkabouter is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lentzie Bekijk bericht
thx voor alle tips, heb het een en ander uitgezocht en heb ondertussen het kaartje van at&t binnen maar die werkte dus niet.

Toen naar het forum gegaan van martijnmiddel alleen mijn modenummer mc604b/a staat er niet tussen. Verder vind ik wel een link naar iphoneclub Witte iPhone 4 bij Vodafone UK gearriveerd - iPhone - iPhoneclub.nl welke hetzelfde modelnummer heeft als ik. Kan ik er dan vanuit gaan dat hij vodafone gelocked is of niet?
En kan ik dan met een vodafone uk prepaid simkaart de iphone activeren via itunes? Want op dit moment staat de iphone gewoon stil op het connect to itunes scherm en kan ik dus de hele iphone niet eens inkomen.

Verder heb ik me serienummer via pm naar iNemsis gestuurd hopelijk kan hij uitsluitsel geven.

White iPhone 4 Shows Up in the UK, Possibly Hitting Shelves Next Week | iPhoneHeat nog een link met vodafone lock.
Hoezo werkt het activeren met originele sim niet
?

Ik heb nu hetzelfde probleem met een vodafone uk... ik heb net een originele sim besteld op ebay. Dan kan je toch gewoon activeren????
  #19  
Oud 16-09-11, 13:24
flopkabouter flopkabouter is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

Pushfix.info...

werkt prima! 5.99 dollar en je push werkt! YES!
Reageren

Labels
buitenland, iphone4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Activeren zonder Sim/iTunes gerald88 Unlock 24 27-08-11 10:14
iphone4 activeren zonder phonebook sim kaart gstruyf iPhone algemeen 0 29-06-11 22:55
iPhone: Iphone 4 Activeren zonder SIM Kymela Jailbreak 0 23-12-10 17:34
iPhone: iPhone 2G 3.1.3 activeren zonder orignele sim pakoboy Jailbreak 1 03-10-10 00:43
iPhone activeren zonder originele sim LEXY Archief 1 16-01-09 22:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:51.