Garantie icm jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn ipod touch 4g een tijdje gejailbreakd gehad op ios 4.2.1. Maar omdat mijn ipod steeds sneller leeg ging update ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Garantie icm jailbreak
Hallo,
Ik heb mijn ipod touch 4g een tijdje gejailbreakd gehad op ios 4.2.1. Maar omdat mijn ipod steeds sneller leeg ging update ik hem naar 4.3.5 zonder JB. Het blijkt dat dat van de batterij vaker voorkomt en dat ik hem naar apple op moet sturen. Maar ik ben bang dat ze zien dat hij ooit is gejailbreaked en dat ze hem niet meer terugsturen/houden. Kan/mag apple dit doen, en is het nog zichtbaar van de Jb? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
jb is software en batterij is hardware, staat los van elkaar, valt gewoon onder garantie als ik jhe verhaal lees. en een jb is niet verboden.
|
|
|||
|
|||
Een JB is niet verboden maar Apple sluit wel garantie uit als het toestel een JB heeft. Voetballen met een iPhone of hem in de plee gooien is ook niet verboden, maar Apple sluit in dat geval de garantie wel uit.
|
|
|||
|
|||
Maar hij is nu niet meer gejailbreaked, kunnen ze dan nog zien dat hij wel ooit is gejailbreaked? En houden ze hem dan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De kans is klein dat Apple kan zien dat het toestel ooit een JB had. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: ipad Wi-Fi icm externe gps. Jailbreak nodig? | pinokkia | Jailbreak | 7 | 16-06-11 17:25 |
iPhone: iPhone updaten naar iOS 4.2 icm een jailbreak | Becksteen | Jailbreak | 49 | 24-11-10 11:02 |
iPhone: iPhone3G Update naar OS 4 icm Jailbreak en Unlock | MathysKogelman | Jailbreak | 28 | 01-10-10 16:19 |
jailbreak icm t mobile | plukkie69 | Odido (T-Mobile) | 0 | 22-09-09 00:11 |
Garantie jailbreak | Silencer001 | Archief | 5 | 10-12-08 21:00 |
|
|