Springboard.app folder 4.3.5 wanhopig gezocht discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had mijn ipod 3g 64gb reeds maanden op 4.0 staan zonder problemen. Gisteren deed deze echter raar toen hij aan het syncen was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Springboard.app folder 4.3.5 wanhopig gezocht
Hallo,
Ik had mijn ipod 3g 64gb reeds maanden op 4.0 staan zonder problemen. Gisteren deed deze echter raar toen hij aan het syncen was en viel hij uit. Bij het opnieuw opstarten freezede hij steeds een paar seconden na opstarten (bij het lockscreen/springboard). Ik heb hem dan maar gerestored naar 4.3.5 maar tevergeefs, nog steeds hetzelfde probleem. Daarna heb ik hem kunnen jailbreaken en via SSH heb ik gezien dat ik bij System/Library/CoreServices, geen springboard.app meer heb. Dit verklaart het crashen. Kan iemand zijn springboard.app-folder met alles erin uploaden van 4.3.5 (mag ook 4.3.4 ofzo zijn)? Enkel zo kan ik mijn ipod redden en je zou ME EEN GROOT PLEZIER doen Ik kijk er reeds naar uit! MVG |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wats je email??
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 augustus 2011 om 22:43 ---------- shit heb 5.0 b erop staan... ik mail die van 5.0 wel miss doet tie het als ie het niet doet kan je ook de iOS 4.3.5 downloaden en met backupbot de map zoeken ! |
|
|||
|
|||
neckebroekjeltsin apenstaart hotmail.com
Bestaat er een programma dat ipsw-file kan unpacken in de verschillende losse bestanden? |
|
|||
|
|||
Voor OS X is er Pacifist. Dit progje kan een ipsw bestand netjes openen.
Of er ook zoiets voor Windows bestaat weet ik niet. Goegel eens even. |
|
|||
|
|||
kan er mij alstublieft iemand de inhoud van zijn coreservices map doormailen of uploaden via sendspace of dergelijke? MVG
|
|
|||
|
|||
Is van 5.0 ook goed ??
|
|
|||
|
|||
ja 5.0 is ook goed, help me aub!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App, scrollen dmv bolletjes springboard, naam app? | desonnaville | Jailbreak apps en thema's | 11 | 04-09-12 17:57 |
Ifile: in bijna elke app folder staat een screenshots map, waar dient deze voor? | nzn | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-05-11 10:24 |
wanhopig op zoek naar de App voor bd player | Geert1976 | iPhone Apps | 4 | 31-03-11 13:16 |
Iphone probleem, help AUB !! Wanhopig | Eros0208 | Unlock | 5 | 17-10-10 14:43 |
App (dropbox) springt steeds uit Folder/map | ballegooier | iPhone Apps | 3 | 25-08-10 22:08 |
|
|