Upgrade firmware van 4.3.1 naar 4.3.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad2 wifi + 3g staat nu op firmware 4.3.1. Ik wil hem naar 4.3.3 brengen en heb begrepen dat ik dit kan doen door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Upgrade firmware van 4.3.1 naar 4.3.3
Mijn iPad2 Wi-Fi + 3g staat nu op firmware 4.3.1.
Ik wil hem naar 4.3.3 brengen en heb begrepen dat ik dit kan doen door het juiste IPSW bestand te downloaden en dan met iTunes dit bestand te installeren door op SHIFT + HERSTELLEN te klikken en dan dat bestand te selecteren. Is dit inderdaad mogelijk op deze manier? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Alleen als je de 4.3.3 SHSH blobs (al!) hebt... (FAQ)
|
|||
|
|||
Ik heb geen SHSH blobs, maar mij is verteld dat je wel naar een hogere versie zonder probleem kan upgraden dus van 4.3.1 naar 4.3.3 en dat je als je naar wil downgraden je de shsh blobs nodig hebt. Dit is niet zo?
|
|
||||
|
||||
Nee, dat is niet zo. Die denkfout maken meer mensen...
Je hebt SHSH blobs nodig voor iedere firmware die je wilt installeren als Apple die niet meer signeert, waarbij het absoluut niet uitmaakt of je qua versienummer omhoog of omlaag gaat. |
|
|||
|
|||
Oke dan kan ik hem niet jailbreaken met 4.3.1 erop via jailbreakme.com Ik heb geen idee hoe het dan wel moet, want voor 4.3.5 gaat het nog niet voor de ipad2 toch?
|
|
|||
|
|||
De shsh bestanden van 4.3.1 kan ik daarvoor niet gebruiken?
|
|
||||
|
||||
Iedere firmware versie (en device) heeft zijn eigen blobs...
|
|
|||
|
|||
Oke, bedankt voor de snelle reactie. Dan zit er niets anders op, dan te wachten en hopen dat er een jailbreak komt voor 4.3.1 of 4.3.5 voor de iPad2.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Upgrade met custom firmware van sn0wbreeze naar 4.2.1. Nu vast in recovery mode | Aapje | Jailbreak | 8 | 18-04-11 17:22 |
iPhone: 1015 melding bij upgrade van gejailbrakete iPhone van 3.1.3 naar 4.2.1 | kaasdebaas | Jailbreak | 0 | 05-02-11 22:54 |
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) | Sahtekar | iPhone algemeen | 2 | 09-05-10 19:48 |
iPhone: Na upgrade naar custom 2.2 firmware werkt visual voicemail niet meer | iken | Jailbreak | 5 | 01-12-08 00:35 |
firmware upgrade 1.1.4 naar 2.0 probleem | Leonveefkind | Archief | 5 | 21-07-08 17:17 |
|
|