iPhone stuck in recovery mode. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen, ik heb een iphone 3gs 16gb en die wil niet meer opstarten. ik zal even uitleggen hoe het is gegaan: ik heb zonder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone stuck in recovery mode.
hallo iedereen,
ik heb een iphone 3gs 16gb en die wil niet meer opstarten. ik zal even uitleggen hoe het is gegaan:
alle programma's die een optie zoals: kick out of recovery mode werken niet. het maakt me niet uit wat er moet gebeuren als ik dat ding maar gewoon op het home screen krijg! Graag snel hulp! Greetz, Wouter. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Toevallig hetzelfde gehad vandaag met een 3GS. Uiteindelijk heb ik Fix Recovery (download hier) gebruikt om dit op te lossen.
|
|||
|
|||
Geprobeerd Fix Recovery te openen maar ik krijg een fout. nu even Java en .net 4 framework herstellen. kijken of dat helpt.
|
|
|||
|
|||
Oplossing
Oké, hier is hoe ik mijn iDevice uit de penarie heb geholpen
1. Houd de Home- en de Sleep (Bovenop links of rechts) Button ingedrukt 2. laat los als het Apple logo verschijnt 3. ENJOY! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2011 om 10:09 ---------- is het scherm zwart of staat er een "Kabel - iTunes" logo? |
Labels |
iphone stuck, recovery mode |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: ipod stuck bij recovery | itouch joey | Jailbreak | 2 | 09-05-10 14:23 |
Stuck in recovery mode with Russian Steve | MicheleP | Archief | 2 | 06-11-09 10:53 |
iPhone 3GS stuck in recovery mode na update firmware 3.1 | snelkookpan | Archief | 1 | 16-10-09 00:43 |
stuck at recovery mode | gooitzen | Archief | 5 | 15-08-08 12:36 |
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore | phoneI | iPhone algemeen | 2 | 10-08-08 19:36 |
|
|