iPhone stuck in recovery mode. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen, ik heb een iphone 3gs 16gb en die wil niet meer opstarten. ik zal even uitleggen hoe het is gegaan: ik heb zonder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hallo iedereen,
ik heb een iphone 3gs 16gb en die wil niet meer opstarten. ik zal even uitleggen hoe het is gegaan:
alle programma's die een optie zoals: kick out of recovery mode werken niet. ![]() het maakt me niet uit wat er moet gebeuren als ik dat ding maar gewoon op het home screen krijg! Graag snel hulp! Greetz, Wouter. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Toevallig hetzelfde gehad vandaag met een 3GS. Uiteindelijk heb ik Fix Recovery (download hier) gebruikt om dit op te lossen.
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
|
|
|||
|
|||
![]() Geprobeerd Fix Recovery te openen maar ik krijg een fout. nu even Java en .net 4 framework herstellen. kijken of dat helpt.
|
|
|||
|
|||
![]() Oké, hier is hoe ik mijn iDevice uit de penarie heb geholpen
![]() 1. Houd de Home- en de Sleep (Bovenop links of rechts) Button ingedrukt 2. laat los als het Apple logo verschijnt 3. ENJOY! ![]() ![]() ![]() ![]() ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2011 om 10:09 ---------- is het scherm zwart of staat er een "Kabel - iTunes" logo? |
![]() |
Labels |
iphone stuck, recovery mode |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: ipod stuck bij recovery | itouch joey | Jailbreak | 2 | 09-05-10 13:23 |
Stuck in recovery mode with Russian Steve | MicheleP | Archief | 2 | 06-11-09 09:53 |
iPhone 3GS stuck in recovery mode na update firmware 3.1 | snelkookpan | Archief | 1 | 15-10-09 23:43 |
stuck at recovery mode | gooitzen | Archief | 5 | 15-08-08 11:36 |
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore | phoneI | iPhone algemeen | 2 | 10-08-08 18:36 |
|
|