iPhone 3G 3.0(ipad baseband) wil niet update!? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb een vraagje: Ik heb een iPhone 3G 16GB hier met het firmware 3.0 en ipad baseband. Ik kan het niet update ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 3G 3.0(ipad baseband) wil niet update!?
Hallo iedereen,
Ik heb een vraagje: Ik heb een iPhone 3G 16GB hier met het firmware 3.0 en ipad baseband. Ik kan het niet update naar de nieuwste, ook niet naar 4.1 bv. HET BLIJFT OP 3.0. Wat kan ik doen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met een iPad baseband kun je geen reguliere updates meer uitvoeren.
Custom firmware misschien?
|
||||
|
||||
Citaat:
Normaal herstellen lukt ook niet, geeft aan dat het niet geschiks is voor de iPhone. Recovery mode manier lukt ook niet, want het heeft geen een SHSH ! Tips? |
|
||||
|
||||
4.3.5 custom firmware...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het is me niet duidelijk of je nu wel of niet een custom firmware (zonder baseband) van 4.2.1 hebt gebruikt.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Helemaal niemand?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs update: error 1015 na restore (ipad baseband) | HannesH | iTunes | 2 | 04-11-11 00:03 |
iPhone: Ultrasn0w loopt niet in 4.1 (ipad baseband) | keesdr | Jailbreak | 0 | 12-12-10 03:58 |
niet bestaande update wil niet weg | berenddevries | iPhone Apps | 5 | 17-07-10 17:12 |
update naar 2.2.1 wil niet | superpat | Jailbreak [archief] | 3 | 16-03-09 01:38 |
Baseband okay, maar OS wil niet booten. Wie helpt? | Fresh | iPhone algemeen | 4 | 30-01-09 23:54 |
|
|