niet bestaande update wil niet weg discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb last van een update melding die telkens terugkomt. Weet iemand waar ik dat moet melden? Het gaat om File-Flits. Nooit gekocht, wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
niet bestaande update wil niet weg
Hi,
Ik heb last van een update melding die telkens terugkomt. Weet iemand waar ik dat moet melden? Het gaat om File-Flits. Nooit gekocht, wel File-Info met hetzelfde logo. Zie plaatje. Berend |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk even of je die App in de lijst programma's ziet staan in iTunes, zo ja even verwijderen en je bent er vanaf
|
|
|||
|
|||
app
Als het zo simpel was dan had ik dat zelf wel uitgevonden. Maar dat is het hem nou juist: daar staat-ie dus niet!!
Nog steeds: Help? Berend |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
File-flits is kennelijk de update van file info. Die laatste app heb ik weggegooid, nu geen last meer van deze niet bestaande update.
|
|
|||
|
|||
Ik ben bang dat er niet veel anders op zit maar ik heb nog geen goed werkend, en gratis, alternatief voor File Info gevonden. File Info werkt nog prima. Suggesties?
Berend |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes wil niet starten na update 4.3.2 | Chris1389 | iTunes | 7 | 14-05-11 13:33 |
GPS symbool wil niet weg | maceddy | iPhone algemeen | 4 | 04-01-11 13:36 |
navigon update wil niet installeren | lievever | Archief | 2 | 13-11-09 22:40 |
update naar 2.2.1 wil niet | superpat | Jailbreak [archief] | 3 | 16-03-09 01:38 |
Zwarte interface orbz wil niet weg | JoOosty | iPhone algemeen | 5 | 21-02-09 22:31 |
|
|