Jailbreak verwijderen foutmelding discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, ik ben hier nieuw en zit met een "klein" probleem. Mijn collega heeft mijn toestel tethered gejailbreakt. Alles werkt prima en geen vastlopers ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak verwijderen foutmelding
Beste forumleden,
ik ben hier nieuw en zit met een "klein" probleem. Mijn collega heeft mijn toestel tethered gejailbreakt. Alles werkt prima en geen vastlopers niks. Ik wil graag mijn toestel updaten maar dat lukt niet hij geeft hierbij een foutmelding. Ik heb zelf de IPSW 4.3.5. gedownload en met de SHIFT toets deze ingehouden om te upgraden maar hierbij gaf hij dus een foutmelding. Helaas is die collega niet meer werkzaam dus ben ik zelf hierin gedoken. Wat doe ik verkeerd ? De zoekfunctie leverde geen goede oplossing helaas. met vriendelijke groeten, Henk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
welke foutmelding krijg je ?
en is hij origineel simlockvrij ? |
|
|||
|
|||
Na meerdere malen thuis proberen nog steeds deze foutmelding
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 september 2011 om 07:48 ---------- Ook had ik ergens op het forum hieronder gevonden maar nog kan ik hem niet updaten. " ga eerst even naar: Deze Computer/C:/Windows/System32/drivers/etc/hosts open hosts met kladblok. Voeg het volgende toe aan het eind van de regel en sla deze op: 74.208.10.249 gs.apple.com zet je iPhone in DFU mode en downgraden/upgraden " helaas werkt dit ook niet Laatste Edit Beste MODS hier kan een slotje op het is gelukt. Het was gewoon simpel via Itunes met de shift toets de huidige software selecteren en daarna deze er op zetten. Thats it. Duurde nog geen half uur. Ben nou bezig met de reserve kopie er op zetten. En alles is weer als ouds. SLOTJE Laatst gewijzigd door Henkiee; 06-09-11 om 10:18. |
|
||||
|
||||
// Slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak verwijderen | Jimm y | Jailbreak | 2 | 20-08-10 15:41 |
iPhone: jailbreak verwijderen | hoever | Jailbreak | 1 | 01-03-10 21:28 |
iPhone: SOS Jailbreak nu foutmelding 1604!! | siac | Jailbreak | 4 | 10-10-09 16:36 |
Jailbreak verwijderen | RobbievanZomeren | Archief | 1 | 12-06-09 15:53 |
Constant foutmelding jailbreak 1.1.2?? | Chan | Unlock [archief] | 42 | 01-03-08 00:09 |
|
|