//

3g activeren hoeft niet te bellen

3g activeren hoeft niet te bellen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi all ik heb een 3g die ik gebruik als remote voor itunes. nu heb ik iets stoms gedaan en hele ding gereset. ik wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-08-11, 10:40
sapple sapple is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 3
Standaard 3g activeren hoeft niet te bellen

Hi all

ik heb een 3g die ik gebruik als remote voor itunes. nu heb ik iets stoms gedaan en hele ding gereset.
ik wil de 3 alleen activeren hoef er niet mee te bellen. heb geen sim meer, de oude is onbruikbaar, vraagt om puk code die ik niet meer heb. en die in mijn iphone 4 past uiteraard niet..

heb geprobeerd met pwnage maar krijg steeds melding dat ik verkeerde software heb bij stap 2

help!

thanks alvast
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-11, 04:35
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Die kun je toch gewoon hacktivaten ..met Redsn0w welke versie weet ik niet een twee uit mijn hoofd...maar je probleem is prima op te lossen..

je kan ook Sn0wbreeze gebruiken...of een simkaartje kopen (als hij origineel simlockvrij is, wordt hij geactiveerd met elke kaartje!)
__________________
Revenge of the nerd..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Moet je Upgraden? of hoeft het niet? Excaliber Unlock 5 09-05-09 19:30
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen sahinkaptan iPhone algemeen 23 06-05-09 16:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:51.