//

iPhone 3 blijft hangen

iPhone 3 blijft hangen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, tja vanmiddag is dan een keer het onvermijdelijke gebeurd, de iphone is per ongeluk via itunes geüpdatet naar de laatste firmware, hierna deed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-08-11, 20:24
tiger1050 tiger1050 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: zeewolde
Berichten: 70
Unhappy iPhone 3 blijft hangen

Hallo allemaal,

tja vanmiddag is dan een keer het onvermijdelijke gebeurd, de iphone is per ongeluk via itunes geüpdatet naar de laatste firmware, hierna deed hij het dus niet meer, tuurlijk heb ik gelijk weer geprobeerd om hem te jailbreaken, eerst met greenpoison, dit werkte niet, later met redsnow, hier had ik meer resultaat, ware het niet dat er ergens iets niet goed is, hij blijft maar zeggen please wait, de tekst blijft lopen??, later nog eens geprobeerd en nog eens en nog eens, nu blijft het ananasje in beeld en gebeurd er verder helemaal niets meer , is er iemand in de buurt van zeewolde die mij er even mee zou kunnen helpen, en die er iets meer kijk op heeft als ik.

Ook geprobeerd via itunes om een andere firmware er op te zetten, maar ieder keer met wat voor firmware ook, krijg ik een melding nadat het gecontroleerd is door apple dat het niet goed is, ik weet het echt niet meer, hopelijk staat er iemand op die zo vriendelijk is om even te helpen,

m.v.g arius
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-11, 22:09
volkarnhem volkarnhem is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 22
Standaard

welk firmware heb je erop? mocht je 4.3.5 erop hebben, redsnow openen en 4.3.4 browsen. daarna moet je BOOT TETHERED UP ofso aanvinken.
  #3  
Oud 30-08-11, 10:37
tiger1050 tiger1050 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: zeewolde
Berichten: 70
Standaard

Hallo allemaal,

nee ik had 4.2.1. erop staan, deze heb ik ook geprobeerd om terug te zetten, dit mocht niet baten, er stond wel baseband 6.15.00 op misschien heeft dit er iets mee te maken,

grtjes arius
  #4  
Oud 30-08-11, 11:47
martijnmiddel martijnmiddel is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 43
Standaard

met baseband 6.15.00 kan je alleen terug naar custom firmware.
heb je shsh blobs van een bepaalde ios versie?
dan custom firmare maken van die firmware waar je blobs voor hebt (met snowbreeze bijvoorbeeld) en dan daarmee shift+restore (voor windows) in itunes....
  #5  
Oud 30-08-11, 12:48
tiger1050 tiger1050 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: zeewolde
Berichten: 70
Standaard

nee ik heb geen shsh blobs, ik heb de iphone zo gekocht, ik heb net geprobeerd om met pwng tool een firmware te maken??, maar hij zegt dat het niet de goede is, ik heb de laatste firmware 4.3.5. gedownload en die in pwng tool gezet daar geeft hij dus aan dat dit niet de goede is, of kan dit niet met originele zonder de shsh blobs, hoe kom ik anders aan een al aangepaste firmware,

m.v.g. arius
  #6  
Oud 30-08-11, 13:25
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.081
Standaard

Geen SHSH blobs betekent dat je alleen 4.3.5 kunt installeren:

Persoonlijke handtekeningen van Apple: een overzicht (jailbreak)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #7  
Oud 30-08-11, 16:12
tiger1050 tiger1050 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: zeewolde
Berichten: 70
Standaard

hallo allemaal,

hmm, ik heb het nu denk ik zo,n 30 keer geprobeerd, volgens meerdere links, het meeste succes had ik nog met redsnow, daar gebeurd het meeste tot aan het annanasje die zegt installing files op 75% van het balkje en dan gaat hij toch weer naar het itunes logo, nu heb ik redsnow 0.9.8b3 en restore firmware ipsw 4.3.5._8L1, die daar volgens bronnen bij hoort, maar de redsnow kent hem niet, doe ik nu nog ergens wat fout.

Edit hij geeft een soort van melding in de snel voorbij lopende tekst van failure due to mismatch nand of zo, let wel dit is met firmware 4.3.3 dat is de enige de deze versie van redsnow goedkeurt,

grtjes arius
  #8  
Oud 30-08-11, 16:46
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.081
Standaard

Als je (tethered!) 4.3.5 wil moet je redsn0w (verwarrend genoeg) naar de 4.3.4 firmware verwijzen nadat je 4.3.5 hebt geïnstalleerd...
  #9  
Oud 30-08-11, 17:07
tiger1050 tiger1050 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: zeewolde
Berichten: 70
Standaard

Dat had ik al gelezen, maaaar kreeg ik eerst maar eens 4.3.5 er op voor als nog keert hij steeds terug naar itunes logo, heb net wel geprobeerd nogmaals om een custom firmware te maken en dat is ook gelukt met 4.3.3. maar die pakt itunes ook niet, nu nog een keer bezig met redsnow ook weer 4.3.3 en die doet zoals gezegd het meeste, nu blijft hij weer bij installing activation bundles hangen, ik ben bang dat ik ergens nog niet goed doe of de iphone heeft iets anders, wat voor versie van redsnow kan of heb ik nodig om 4.3.5. er door te krijgen, ik heb nu al versie 15,16,17,18,19 en 8B3 geprobeerd maar geen een keurt 4.3.5. goed, ik weet het niet meer,

grtjes arius
  #10  
Oud 30-08-11, 17:09
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.081
Standaard

Nogmaals:

1) plain 4.3.5 installeren met iTunes
2) redsn0w 0.9.8b3 (of b4) daar overheen draaien met verwijzing naar 4.3.4

Oudere releases gaat niet zonder SHSH blobs!
  #11  
Oud 30-08-11, 18:02
tiger1050 tiger1050 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: zeewolde
Berichten: 70
Standaard

ik heb nu deze firmware gehaald op http://www.felixbruns.de/iPod/firmwa...1_Restore.ipsw, die gekozen door de alt knop in te drukken terwijl ik op herstel klik, dan gaat itunes aan het werk, apple loge komt in beeld met een balkje, in itunes gaat hij software herstellen, het balkje op de iphone loopt vol, iphone software controleren, iphone firmware herstellen, en dan gaat het fout,wat is er nu aan de hand,de software wordt goedgekeurd door apple als ik het goed zie anders gaat hij al gelijk niet verder

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 augustus 2011 om 18:04 ----------

Ha ik weer wat beeld, ik was het zat en heb de stekker er uit getrokken want hij zat met redsnow en 4.3.4 weer in de laatste fase en tot mijn verbazing bleef het apple logo staan en ineens een balkje die vol liep met het volgende resultaat,ik heb nu het itunes logo in beeld met een slotje er boven, het batterij logo rechts boven en de carrier links, onderin de slider met noodoproep in alle talen, kan ik nu gewoon via itunes de 4.3.5. er op zetten of moet ik wat anders doen, ben al blij dat ik na ongeveer twee dagen dit resultaat heb.

ps hij vraagt om een sim zonder pincode??, maar die hebben toch altijd minstens 4x 0, hoe bedoeld hij dat

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 augustus 2011 om 18:11 ----------

hij doet het weer, geen idee hoe, maar er staat 4.3.5. op en hij is weer gjb.

Laatst gewijzigd door tiger1050; 30-08-11 om 19:05.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone blijft hangen ? Tijgertje! iPhone algemeen 6 07-03-12 16:47
iPhone: 3gs Blijft hangen in DFU of Recoverymode, blijft zwart Frenky40 Jailbreak 2 16-08-11 21:36
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan Frenky40 iPhone algemeen 4 16-08-11 18:09
iPhone blijft hangen (help) Kevster iPhone algemeen 3 30-05-10 22:07
Iphone blijft hangen maniaq Archief 1 08-04-09 23:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.