iphone blijft hangen ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heej iedereen der ging het een kleine jongen aan me iphone zitten en nu blijft ie vast hangen de iphone zegt dat ik moet slide ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone blijft hangen ?
heej iedereen
der ging het een kleine jongen aan me iphone zitten en nu blijft ie vast hangen de iphone zegt dat ik moet slide to unluck maar dit doet ie niet nu staat er wel bovenaan het scherm een slotje.. iemand een idee wat ik nu moet doen mischien helemaal opnieuw installeren ? alvast bedankt... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al een reset geprobeerd?
|
|
||||
|
||||
Zelfde probleem had ik laatst ook. Scherm bleef branden maar kon niks meer doen. Even resetten en het probleem was opgelost. Hou ongeveer 10 sec. de home en sleep/wake button gelijktijdig ingedrukt tot je iphone uitgaat. Dan weer aanzetten.
Greetz, Patrick
|
|||
|
|||
ik wil jullie hartelijk bedanken...
ik had die Iphone nog nooit uitgezet dus wist ook niet hoe .. maar hij werkt weer dankjewel |
|
||||
|
||||
Iphone blijft hangen
Hallo allemaal
Ik heb een groot probleem. Ik heb straks appalert geinstaleerd op mijn iphone via cydia. En toen vroeg hij om het springboard te herstarten dus ik deed dat en toen ik na 5 minuten even keek hing die vast bij het bootlogo. Ik heb toen direct een harde reset gedaan. Maar hij hangt nog steeds bij het bootlogo wat moet ik doen. Ik heb die iphone nodig Alvast bedankt
|
||||
|
||||
Herstellen mbv DFU?
|
|||
|
|||
iPhone 4s blijft hangen
Hallo mensen,
Ik heb laatst een app geinstalleerd via cydia ( Pdanet) en daarna moest hij respringen en toen bleef de iphone hangen bij een rond laadbalkje. Ik zette hem uit door paar seconden home + lock in te houden. Als ik hem nu aanzet, komt er eerst een appel en dan paar minuten later komt het laadbalkje weer. Dit heb ik allemaal geprobeerd : -Recovery mode, herstel , error 21 -Nieuwe versie iTunes, error 1602 en 1601 - DFU mode, herstel, bleef hangen bij controleren bij apple of iets dergelijks, error 1602. Kunnen jullie mij hier aub uit helpen??? -Hakan ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 maart 2012 om 17:01 ---------- Ja ik heb zelfde probleem als langen1, en deze post heeft volgens mij een moderator verplaatst. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone blijft hangen | ace_ventura | Jailbreak | 3 | 30-06-09 16:57 |
Iphone blijft hangen | maniaq | Archief | 1 | 08-04-09 23:58 |
iPhone blijft hangen | El Nino | Archief | 3 | 07-04-09 23:32 |
Iphone blijft hangen | deelo | Unlock [archief] | 2 | 14-07-08 16:59 |
Iphone blijft hangen | kaspar | iPhone algemeen | 0 | 24-05-08 15:14 |
|
|