blijft hangen in firmware 4.1? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphoneclub leden, Ik heb een groot en vaag probleem! Ik probeer al een tijdje me Iphone 4 up te daten (jailbreak) maar dit lukt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
blijft hangen in firmware 4.1?
Beste Iphoneclub leden,
Ik heb een groot en vaag probleem! Ik probeer al een tijdje me Iphone 4 up te daten (jailbreak) maar dit lukt niet. Dit ligt zover ik weet niet aan mij.. ik doe precies hetzelfde net als altijd en heb geen problemen met hem in DFU mode te brengen en aan het eind van de rit zegt Redsnow ook "completed" Maar als ik eenmaal naar Instellingen > Info > versie ga dan staat er 4.1 i.p.v. 4.3.3. Ik heb ook al geprobeerd om hem eerst naar 4.2 te updaten maar dit gaf ook geen succes. Ik zal vast wel iets doms hebben gedaan ofzo maar geen idee wat Het enige wat ik me nog kan voorstellen is dat ik niet genoeg ruimte op me Iphone heb zitten 1.18 GB free. Zou dit het kunnen zijn? Met vriendelijke groet, Slijder |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand enig idee?
|
|
||||
|
||||
Hoe update je dan?
redsn0w jailbreakt je device NA een update, maar doet zelf geen update...
|
|||
|
|||
Dat doet die toch met de .ipsw bestand of zeg ik nou iets heel doms
tis een tijdje geleden dat ik hem heb geupdate |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Windows: Shift
Apple: Alt Let op: je kunt alleen naar iets lager dan 4.3.5 als je daar SHSH blobs voor hebt. |
|
|||
|
|||
okee bedankt man
topic kan van mij part op slot |
|
||||
|
||||
Gevraagde slotje.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3gs Blijft hangen in DFU of Recoverymode, blijft zwart | Frenky40 | Jailbreak | 2 | 16-08-11 21:36 |
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan | Frenky40 | iPhone algemeen | 4 | 16-08-11 18:09 |
iPhone: Iphone 3G Firmware 4.2.1 Jailbreak blijft hangen | tatenka | Jailbreak | 0 | 04-03-11 20:11 |
3 gs blijft hangen | gideon de vos | Archief | 4 | 26-09-09 10:58 |
Firmware 2.0 IPhone blijft op Apple logo hangen | Razer | Archief | 3 | 02-08-08 16:10 |
|
|