Jaibreak 3GS van iOS 4.2 naar 4.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraagje, weet iemand of een iPhone 3GS met iPad baseband en iOS 4.2.1 al kan updaten naar een 4.3 iOS? Zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Jaibreak 3GS van iOS 4.2 naar 4.3
Hallo,
Ik heb een vraagje, weet iemand of een iPhone 3GS met iPad baseband en iOS 4.2.1 al kan updaten naar een 4.3 iOS? Zo ja, hoe dan? Ik ben ook het tetteren zat, weet iemand hoe je van het tetteren af komt? Eventueel een link waar ik moet kijken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De vraag van de week, dit zeg! Gebruikt u wel de zoekfunctie?
Heb je de benodigde shsh blobs van 4.3? En wat bedoel je met 'tetteren'? Als je dat zat wordt, moet je oordopjes in doen |
|
||||
|
||||
Citaat:
ja, ik heb de zoek functie wel 1000 keer uitgeprobeerd op dit onderwerp, het enige dat ik krijg is: hoe update ik van 4.2.1 naar 4.3 met een normale iphone. ik heb dus een iphone met ipad baseband. ik weet niet waar ik mijn shsh blobs kan vinden. vandaar ook mijn vraag in het algemeen. nee, haha, ik bedoel dat zodra je iphone uit valt. 0% battery life of zo. dan moet ik mijn iphone aan redsn0w leggen als ik hem weer aan de praat wil krijgen. tetheren of zo iets. heel erg vervelend dus. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat is niet anders voor jou omdat je een toestel met iPad baseband hebt. Het enige verschil is de manier waarop je dan moet herstellen/downgraden/updaten, dat gaat dan weer iets ingewikkelder geloof ik. Maar, als jij niet weet waar je je SHSH blobs kunt vinden, heb je ze waarschijnlijk niet. Als je ooit in Cydia op 'Make my life easier' hebt geklikt, zijn ze opgeslagen op de server van Cydia. Dan heb je ze dus. Tip: lees je eerst even in voordat je verder gaat: http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...tml#post709172 |
Labels |
baseband 06.15.00, ios 4.2.1, ios 4.3, iphone 3gs, tetteren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Upgrade van ios 3 naar ios 4 | MissJones | iPhone algemeen | 9 | 06-07-11 09:07 |
iPhone: Upgrade iphone 3gs van 3.1.3 naar IOS 4.0 4.1 4.2? | dcserverslut | Jailbreak | 0 | 06-12-10 19:23 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
iPhone: 3GS DOWNGRADEN iOS 4 naar OS 3.1.2 | serkonl | Jailbreak | 9 | 22-07-10 04:31 |
iPhone: Jailbreak iPhone 3GS van 3.1.3 met spirit naar ios 4.0 (oude iBoot) | bartsmit85 | Jailbreak | 7 | 05-07-10 10:04 |
|
|