Cydia werkt laad niet meer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben er even tussen uit geweest en nu blijkt dat Cydia niet meer werkt op mijn 3GS new boot jb 4.3.3 Als ik Cydia ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia werkt laad niet meer
Ik ben er even tussen uit geweest en nu blijkt dat Cydia niet meer werkt op mijn 3GS new boot jb 4.3.3
Als ik Cydia opstart en laad dan krijg ik alleen een paar errors en ook wijzigingen laden niet meer. iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
wekt cydia zelf niet, of kan ie niet verversen?
dat laatste kan aan de servers van de bronnen liggen, gebeurd wel vaker. vanochtend deed alles bij mij t nog. en werk je gegevens even bij (4.3.3)
|
|||
|
|||
Hij doet het verversen niet. Cydia start verder wel op. Het is geen momentopname want hij doet het al een paar weken niet.
|
|
||||
|
||||
wat gebeurd er als je je bronnen opnieuw invoerd? misschien zitten er wel tussen die niet meer bestaan.
|
|
|||
|
|||
Maar dan zou hij toch alleen de corrupte bronnen blokeren en niet de goede?
Ik ga het toch maar ff proberen. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2011 om 13:51 ---------- Zal ik jou eens wat vertellen........ Alle bronnen zijn gewoon weg.... |
|
||||
|
||||
hmmz, das wel lastig updaten. ff google op betrouwbare bronnen, niet zomaar alles toevoegen.
|
|
|||
|
|||
Probleem is nu dat welke brn ik ook wil toevoegen, ze geen van alle geverifeerd kunnen worden
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2011 om 13:56 ---------- Welke bronnen zou ik het beste mee kunnen starten? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2011 om 14:34 ---------- Ja hoor!!!!! Het werkt weer. Uiteindelijk nog zelf achter gekomen maar toch heel erg bedankt aan SIMLOCK voor zijn tijd en moeite. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia werkt niet meer | franc.winter | Jailbreak apps en thema's | 0 | 08-05-10 14:32 |
cydia werkt niet meer | bites12 | Archief | 2 | 22-02-10 11:07 |
Cydia werkt niet meer | ferrari95ishot | Archief | 3 | 20-02-10 19:30 |
cydia werkt niet meer | anthony_v | Jailbreak apps en thema's | 10 | 08-01-10 00:33 |
Cydia werkt niet meer! | mcowly | Archief | 2 | 19-10-09 21:50 |
|
|