//

Cydia, conflicten met pakketten

Cydia, conflicten met pakketten discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb nu ios 4.3.1 met jb. Iphone 4 Ik heb een probleempje met cydia namenlijk als ik iets wil installeren krijg ik het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-10-11, 16:59
miloss miloss is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 1
Standaard Cydia, conflicten met pakketten

Hey,
Ik heb nu ios 4.3.1 met jb. Iphone 4

Ik heb een probleempje met cydia namenlijk als ik iets wil installeren krijg ik het bericht : De gevraagde wijzigingen kunnen niet worden doorgevoerd vanwege conflicten met of afhankelijkheden van andere pakketten die niet teruggevonden kunnen worden.
Nu had ik al gevonden dat dit aan mobilesubstrate kon liggen en een fix voor 4.3.1 maar om ifile en safari download manager te installeren moet cydia eerst werken.. Ik heb geen internet op mijn laptop om een herstel en een nieuwe jb te doen.. Wil juist mywi installeren haha

Maar is hier een oplossing voor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pakketten verwijderen in Cydia linliz Jailbreak apps en thema's 2 12-06-11 23:34
Office Pakketten Rene3g iPad algemeen 4 03-08-10 18:44
veel conflicten met Outlook 2007 vanepan iTunes 0 24-08-09 18:18
Nieuwe iFoneguideX pakketten nu online! Fresh iPhone algemeen 313 12-08-08 12:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:09.