Cydia, conflicten met pakketten discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb nu ios 4.3.1 met jb. Iphone 4 Ik heb een probleempje met cydia namenlijk als ik iets wil installeren krijg ik het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia, conflicten met pakketten
Hey,
Ik heb nu ios 4.3.1 met jb. Iphone 4 Ik heb een probleempje met cydia namenlijk als ik iets wil installeren krijg ik het bericht : De gevraagde wijzigingen kunnen niet worden doorgevoerd vanwege conflicten met of afhankelijkheden van andere pakketten die niet teruggevonden kunnen worden. Nu had ik al gevonden dat dit aan mobilesubstrate kon liggen en een fix voor 4.3.1 maar om ifile en safari download manager te installeren moet cydia eerst werken.. Ik heb geen internet op mijn laptop om een herstel en een nieuwe jb te doen.. Wil juist mywi installeren haha Maar is hier een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pakketten verwijderen in Cydia | linliz | Jailbreak apps en thema's | 2 | 13-06-11 00:34 |
Office Pakketten | Rene3g | iPad algemeen | 4 | 03-08-10 19:44 |
veel conflicten met Outlook 2007 | vanepan | iTunes | 0 | 24-08-09 19:18 |
Nieuwe iFoneguideX pakketten nu online! | Fresh | iPhone algemeen | 313 | 12-08-08 13:00 |
|
|