veel conflicten met Outlook 2007 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, sinds ik bepaalde software heb geupdate, ik weet niet welke (kan itunes zijn) kan ik niet meer syncen mjet Outlook 2007, ik heb me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
veel conflicten met Outlook 2007
Hallo, sinds ik bepaalde software heb geupdate, ik weet niet welke (kan itunes zijn) kan ik niet meer syncen mjet Outlook 2007, ik heb me suf gepiekerd en het hele internet afgestruind. Dit doet het niet meer.
Klik hier voor het hele document. http://www.built4u.nl/Doc1.doc (heb .doc ook bijgesloten). Ik heb Apple gebeld en heel lang in de wachtrij gestaan... Het is zeer vervelend want ik krijg elke keer popup schermen die ik weg moet klikken. Al deze schermen heb ik in een .doc-je geplaatst. Ik heb op de apple site gesurft en al vele zaken geprobeerd aan te passen. Opnieuw installeren etc. etc. Wie kan mij helpen, ik zal er heel blij me zijn. Ik heb een Iphone 3Gs. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
3gs, iphone, itunes, mobile me |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Outlook 2007 Synchroniseren met Itunes 10 | Bacardi | iTunes | 3 | 07-11-10 14:02 |
Verjaardagen worden niet gesyn met Outlook 2007 | Roess | iPhone algemeen | 3 | 30-09-10 16:48 |
Windows: Probleem met sync Itunes10 - Outlook 2007 - Windows7 | boekmij | iTunes | 2 | 14-09-10 20:25 |
Synchronisatie met Outlook 2007 | Dombo | iTunes | 0 | 09-12-09 00:46 |
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express | gillio04 | iPhone algemeen | 8 | 28-04-08 12:33 |
|
|