//

unlock iphone kopen

unlock iphone kopen discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) beste, kheb ier al heel wat gelezen over unlockte i phone maar nog niet het echte antwoord gevonden. dus mijn vraag is: ik ga naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-10-11, 02:36
driver3 driver3 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard unlock iphone kopen

beste,

kheb ier al heel wat gelezen over unlockte i phone maar nog niet het echte antwoord gevonden.
dus mijn vraag is: ik ga naar de vs en je kan daar nu een unlocked versie kopen, kan iedereen die zomaar kopen daar?
en als je die dan meebrengt kan er direct je eigen provider simkaart in plaatsen. of moet je die eerst nog unlocken of iets voor doen of kan ik gewoon het toestel kopen en mijn simkaart inplaatsen en dat het gewoon normaal werkt zo speciaale acties uit te voeren??
ben bij belgische operator.
hopelijk kan mij iemand helpen.

mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-11, 09:48
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Apple heeft aangegeven vanaf medio November een unlocked iPhone te gaan verkopen in de VS. Wanneer je zo'n toestel meeneemt naar België, kun je er daar gewoon je eigen (micro)simkaart in doen.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 29-10-11, 02:27
driver3 driver3 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

ja kweet al dat ze zelf de iphone 4 verkopen unlocked. en nu ook de iphone 4s.
weet jij ook mensen die het al gedaan hebben en geen problemen mee gehad kwa update en garantie als je die in de vs koop en gaan ze die aan u verkopen omdat je van europa komt of maakt het niet meer uit voor een unlocked versie???

mvg
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat moet ik kopen en niet kopen matthijsg Koopinformatie Nederland 0 17-09-11 12:05
iPhone 3GS: Unlock kopen voor Engelse iPhone 3GS? (nieuwste baseband, onbruikbaar) kurt1970 Unlock 7 29-03-10 00:17
Alle iDevices: Is deze unlock software het kopen waard? cupidoke Jailbreak 18 09-10-09 18:43
iPhone 3G: Wachten op software unlock of kopen? exist Unlock 19 10-12-08 18:43
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 17:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:53.