4.3.3 / 4.10.01 unlock ? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hee mensen, ik weet dat er nog geen unlock is. maar zijn er al geruchten of heeft iemand misschien een vooruitzicht op deze unlock ? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4.3.3 / 4.10.01 unlock ?
hee mensen, ik weet dat er nog geen unlock is. maar zijn er al geruchten of heeft iemand misschien een vooruitzicht op deze unlock ? of wat voor een mogelijkheden ik heb om mijn iphone weer werkende te krijgen ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een softwarematige unlock, al maanden geen echt nieuws van het dev team...denk niet dat er iets onderweg is!
Revenge of the nerd.. Laatst gewijzigd door XIII; 09-07-11 om 18:28. Reden: Gevey mag niet en dat weet je. |
|
||||
|
||||
Nee. Er is geen software voor.
Enige mogelijkheid die er misschien voor je is, is je toestel via het IMEI nummer te laten unlocken.
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan. Laatst gewijzigd door shapezzz; 12-07-11 om 13:54. Reden: Illegale content verwijderd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat is je model nummer en de laatste letter?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
alle 15! modelnummer begint met mc 603 en dan een letter.
staat onder instelling/ algemeen/ info |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Was de laatste baseband dan al niet te unlocken met Ultrasn0w?
|
|
|||
|
|||
we hebben hier over imei unlock!
niet over software unlock! sommige iphones kun je via imei unlocken |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hey ik heb zojuist een Iphone 4 gekocht via marktplaats.
Nu dacht ik dat dit met ultrasnow is te unlocken maar het gaat om de Iphone 4 4.3.3 en baseband 4.10.01 hoe kan ik dit het beste unlocken? Graag uw hulp ik weet ook niet bij welke provider hij is gelocked mogelijk uit het buitenland. |
|
||||
|
||||
Ultrasn0w werkt niet met deze baseband; je bent toch aangewezen op een IMEI unlock...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
jouw iphone komt uit engeland van provider three uk.
die is niet te unlocken via imei- methode |
|
|||
|
|||
Hey,
I'm heb even amerikaanse iPhone 4 met bseband 3.10.01. Is die te unlocked via imei, en is dit definitief? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|