iPhone 4 AT&T unlock? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iphone1997 Spijtig ,,,, ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 november 2011 om 17:41 ---------- Eh ik heb iphone 4 ios5 Kheb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb juist gelezen dat er een unthetered uit komt , Als hij uitkomt moet ik dan eerst mijn tethered verwijderen en das pas de unthtered of maak het niet uit
Laatst gewijzigd door iphone1997; 23-11-11 om 17:06. Reden: Type fout |
|
||||
|
||||
Wacht nou eerst maar eens af tot die jailbreak er is. Daarna weten we pas meer.
|
|||
|
|||
kan iemand mij zeggen hoe ik iphone 4 orange uit frankrijk kan unlocken
|
|
|||
|
|||
Ik ook, want ik heb een Franse iphone gekocht. Van iemand, Hij wist niet welke provider het was. Maar het is: SFR, ORange of Bouygues. Hoe kan ik daarachter komen en komt er binnekort een unlock uit?
|
|
|||
|
|||
Heb gelezen op twitter dat er weldra een unlock zou komen voor de iPhone 4 en de iPhone 4S met bb 04.11.08.
Dat het dan maar snel uitkomt, want vele zitten op de grens om hun iPhone (vooral de iPhone 4) te verkopen. Ik dan toch alvast of anders verder gebruiken als iPod. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Musclenerd heeft wel iets gehint, maar dat ging volgens mij alleen om de 4S, niet de 4.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nee dat gaat alleen om de iphone 4S, in de baseband van iphone 4 is niets gevonden zoals ik het begrepen heb.
Dat is de lijn der verwachting sinds baseband 1.59 is voor de iphone 4 geen unlock uitgekomen..
|
||||
|
||||
Iphone 4 En 4s Is tog hetzelfde wat is er nu anders aan , Of door de Code van 4S Gaat de zoektocht naar een unlock voor Iphone 4 Makkelijker
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bron: Baseband Device - The iPhone Wiki |
|
|||
|
|||
@iphone1997 , is toch wat anders. Aangezien iphone 4S net op de markt is en de eerste Release is van de firmware voor de chip, laat ze makkelijker een steekje vallen. Bij de iphone 4 was dat bij de eerste firmware ook ( 1.59). Daarna is het goed dichtgemetseld..Dat zal ook wel met de 4S gebeuren..De eerste baseband kan unlocked worden, daar niet meer.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat weet ik niet. Wat kost een ipod touch tegenwoordig ?
Anders als hij niet van AT&T kun je nog een imei unlock doen. Als het at&t is zijn je kansen redelijk verkeken ja... |
|
|||
|
|||
verkopen via ebay in USA. werkt prima!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus zeg je dat ik van ios 5 naar Ios 4.1 terug kan want je zegt dat ik kan downgrade ? |
Labels |
iphonechecker@hotmail.be |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: unlock iPhone 4 AT&T baseband 04.10.01 | Maxi86 | Unlock | 1 | 16-10-11 20:02 |
iPhone 4: Unlock AT&T iphone 4 | Frisojasper | Unlock | 4 | 09-08-11 04:34 |
iPhone 4: Unlock voor iphone 4 AT&T | w1sper | Unlock | 1 | 07-11-10 17:46 |
iPhone Unlock & Jailbreak | Bennoo | Archief | 3 | 24-03-08 17:49 |
|
|