//

had ik een unlock of niet?

had ik een unlock of niet? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone overgekocht met waterschade en die terug werkende gekregen..na de onderdelen vervangen te hebben dat defect waren werkte die goed..kon base en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-04-12, 23:47
df1 df1 is offline
• iOS 4.3.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 1
Standaard had ik een unlock of niet?

ik heb een iphone overgekocht met waterschade en die terug werkende gekregen..na de onderdelen vervangen te hebben dat defect waren werkte die goed..kon base en proximus kaartje gebruiken en kon bellen.....nu waren er foto's,berichten en aps van de vorige eigenaar er nog op en heb die gewist in de iphone met wis alle inhoud en instellingen...na dat pakt die geen simkaart..was er een unlock op want die werkt op 4.3.3 baseband 04.10.01..de vorige eigenaar zei dat het een belgische iphone was en de modelnummer heb ik opgezocht en kom bij mobistar uit...wat kan ik doen want durf niet te updaten of herstellen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-04-12, 14:58
Jewcookie Jewcookie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Voor 04.10.01 was eer geen unlock nee. 01.59.00 was de laatste unlock met Ultrasnow voor de iPhone 4. De enige andere oplossing was met de welbekende sim imposter.

Maar wees eens duidelijker. Je hebt wis alle inhoud en instellingen gedaan en hij pakt geen sim kaart. Geeft ie aan dat er geen sim in zit, of zegt ie geen service? Wat meer info a.u.b.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Heb ik met een vodafoneabonnement nog een unlock nodig? Koopie66 Unlock 1 22-12-10 08:48
iPhone 4: Al een unlock??? halil66 Unlock 2 23-11-10 00:35
iPhone 4: Is er al een Unlock baseband 02.10.04 rweyn Unlock 1 18-10-10 14:07
2.2.1 en een unlock, Djurres Archief 3 08-04-09 22:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.