unlocked iphone doorverkopen discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zou graag mijn unlocked (met ultrasn0w) iPhone 3GS doorverkopen maar ik zat zo te denken dat als de koper zijn eigen muziek/contacten erop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
unlocked iphone doorverkopen
Hallo,
Ik zou graag mijn unlocked (met ultrasn0w) iPhone 3GS doorverkopen maar ik zat zo te denken dat als de koper zijn eigen muziek/contacten erop wil zetten, iTunes zal vragen om te restoren. Dan gaat natuurlijk ook de unlock weg. Is er een manier om dit te omzeilen? Anders zie ik niet in hoe ik mijn iphone kan doorverkopen. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
leeg maken. Opnieuw jailbreaken, opnieuw unlocken --> DOORVERKOPEN!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone doorverkopen instellingen | vanulle | Koopinformatie Nederland | 3 | 27-08-10 17:37 |
Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) | Dien | Unlock [archief] | 91 | 04-01-08 14:12 |
iPhone 1.0.2. unlocked MAC naar 1.1.1. unlocked | efefes | Unlock [archief] | 2 | 13-11-07 15:20 |
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 | MacFoxx | Unlock [archief] | 30 | 12-11-07 18:56 |
|
|