Unlock T-Mobile Prepaid werkt niet discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al een tijdje een iPhone 3GS . Gekocht met een jailbreak toen d'r tijd. Later zelf geupdate naar Versie 4.3.3 (8J2) Baseband/Modemfirmware ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock T-Mobile Prepaid werkt niet
Hallo,
Ik heb al een tijdje een iPhone 3GS. Gekocht met een jailbreak toen d'r tijd. Later zelf geupdate naar Versie 4.3.3 (8J2) Baseband/Modemfirmware 06.15.00 en opnieuw gejailbreakt, maar waarmee weet ik niet meer. Volgens mij Redsn0w. Unlock via UltraSn0w gedaan, en werkte prima met mijn Hi simkaartje. Nu heb ik een andere telefoon als prive gebruik, en wil ik de iPhone zakelijk gaan gebruiken. Heb dus een prepaid kaartje van T-Mobile gekocht, maar helaas. Die werkt niet. Ik zie in het instellingen menu bij Aanbieder wel staan KPN NL 10.0 Zou een KPN simkaartje wel werken dan? Heeft iemand van jullie enig idee waar dit door zou kunnen komen en of dit opgelost kan worden? Alvast bedankt voor de moeite. Frank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Probeer een je iPhone te jailbreaken met sn0wbreeze samen met versie 4.3.2. Deze is untethered, werkt bij mij prima. Heb zelfs mijn iPhone gedowngrade van ios 5.0.1. naar 4.3.2. omdat ios 5.0.1. niet werkte met ultrasn0w en tethered is. Moet lukken. Groeten en succes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: T-Mobile unlock werkt niet | macthijn | Unlock | 2 | 16-10-11 21:14 |
iPhone 3GS: T-mobile official unlock werkt niet? | Drinkyoghurt | Unlock | 6 | 17-06-11 10:03 |
Duitse T-Mobile Iphone met Nederlandse T-Mobile prepaid | ndjiphone | Odido (T-Mobile) | 7 | 16-08-10 16:38 |
T-Mobile werkt aan unlock | Ravenge | Odido (T-Mobile) | 4 | 07-02-10 23:14 |
officiele unlock T-mobile - hoe werkt dit | obionenairobi | Odido (T-Mobile) | 2 | 20-06-09 11:32 |
|
|